Καλή μας ψήφο!



Ευρωεκλογές 2014- Πού ψηφίζω: Βρείτε γρήγορα και εύκολα το εκλογικό σας κέντρο

Πριν πάω να ψηφίσω  θυμήθηκα:
1) Τον λογαριασμο της ΔΕΗ κάθε δίμηνο
2) Το Εθνικο Σύστημα Υγείας
3) Το σπίτι που έτυχε να έχω και τα χαρατσια που πληρωνω για αυτο
4) Το μελλον που δεν θα εχουν τα παιδιά μου
5) Απο πότε έχω να πάω διακοπές


6) Από πότε έχω να βγώ έξω για έναν καφέ
7) Από πότε έχω να ψωνίσω ένα ζευγάρι παπούτσια
8) Τις πινακίδες του αυτοκινήτου που αναγκάστηκα να παραδώσω γιατί δεν είχα λεφτά για βενζίνη και τελη κυκλοφοριας
9) Το κρύο τον χειμώνα γιατί δεν είχα λεφτά για πετρέλαιο
10) Την αγωνία κάθε μήνα για το πως θα βγεί ο μήνας
11) Τα φούμαρα που έχω φάει στην μάπα τόσα χρόνια
12) Αυτούς που τα φάγανε και τώρα τους πληρώνω στην φυλακή αλλά η περιουσία τους είναι ακόμη δική τους
13) Την μείωση του μισθού μου
14) Τους άνεργους φίλους και συγγενείς μου
15) Τα παρατημένα παιδάκια στα ιδρύματα γιατί δεν είχαν λεφτά οι γονείς τους να τα ταίσουν.

Άντε και καλή μας ψήφο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!