Πρέσβης ΗΠΑ στα Σκόπια: Ορισμένοι προσπαθούν να δημιουργήσουν ταυτότητα γυρίζοντας στην αρχαία ιστορία


«Είστε ένα πολυεθνικό κράτος, βρείτε τα μεταξύ σας, πως θέλετε να λέγεστε»

Νοέμβριος 26, 2013.

Σκόπια.

«Ορισμένοι προσπαθούν να δημιουργήσουν μια ταυτότητα και ανατρέχουν πίσω  στην Ιστορία. Αυτή είναι μια επικίνδυνη προσέγγιση, διότι πολλοί άλλοι θα αισθάνονται ότι απειλούνται, αφού αποκλείονται από αυτήν την προσέγγιση».


Τα παραπάνω ανέφερε ο πρέσβης των ΗΠΑ στα Σκόπια, Paul Wholers σε μια διάλεξη στους φοιτητές του Πανεπιστημίου της Νοτιοανατολικής Ευρώπης στο Τέτοβο, όπως παρουσιάστηκε από το αλβανικό κανάλι των Σκοπίων ‘Άλσατ’ στη σλαβοσκοπιανή γλώσσα.

Ο Αμερικανός πρέσβης συνέστησε περισσότερη «διορατική προσέγγιση και με το βλέμμα προς το μέλλον και όχι στο παρελθόν».

«Είστε όλοι από διαφορετικές εθνοτικές ομάδες και αν κοιτάξουμε γύρω μας, θα τους δούμε παντού, για αυτό, είστε ένα πολυεθνικό κράτος και είναι σχεδόν ίδιο όπως και στις ΗΠΑ. Δεν μπορεί να χτίσουμε την ταυτότητά μας ως Αμερικανοί, βάσει της θρησκείας ή της εθνότητας, γιατί για παράδειγμα ο παππούς  μου ήταν Γερμανός και η γιαγιά μου από τη Δανία. Εγώ τι είμαι; Γερμανός ή Δανός; Είμαι η τρίτη γενιά στην Αμερική, οι γονείς μου, οι θείοι μου γεννήθηκαν στην Αμερική και μπορώ να ονομασθώ Αμερικάνος.
Έτσι και εσείς εδώ βρίσκεστε στην ίδια κατάσταση, θα πρέπει να αποφασίσετε μόνοι μας πως θα ονομαστείτε. Πρέπει να βρείτε όλοι σας (όλα τα έθνη) ένα κοινό σημείο (για την ονομασία).
 Θα πρέπει να είναι κάτι από τις αξίες όλων. Νομίζω, λοιπόν, ότι αυτή η συζήτηση θέλει αρκετό χρόνο», δήλωσε ο Αμερικανός πρέσβης.

Σύμφωνα με την ‘Άλσατ’, είναι η πρώτη δήλωση του Paul Wholers, μετά την απώλεια των Σκοπίων, της ευκαιρίας να ξεκινήσει η διαδικασία των διαπραγματεύσεων με την Ευρωπαϊκή Ένωση και για άλλη μια φορά ήρθε η επιβεβαίωση ότι δεν υπάρχει καμία πρόοδος στη διαφωνία του ονόματος με την Ελλάδα.

--


http://www.echedoros-a.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!