Ταλαιπωρία για τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων
Σε πολλές περιπτώσεις, όπου επιβάτες δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν, μεταφέρουν μόνοι τους τις βαλίτσες προς τους τερματικούς σταθμούς και στη συνέχεια επιβιβάζονται σε ταξί η σε λεωφορεία.
Από τα πληρώματα και το προσωπικό των εταιρειών κρουαζιέρας, εξυπηρετούνται σήμερα στο λιμάνι του Πειραιά οι φορτοεκφορτώσεις των αποσκευών των επιβατών, καθώς για 17η μέρα συνεχίζεται η απεργία των εργαζομένων στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης με αίτημα την κατοχύρωση των εργασιακών τους σχέσεων, ενόψει των ιδιωτικοποιήσεων.
Σε πολλές περιπτώσεις, όπου επιβάτες δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν, μεταφέρουν μόνοι τους τις βαλίτσες προς τους τερματικούς σταθμούς και στη συνέχεια επιβιβάζονται σε ταξί η σε λεωφορεία.
Πολλοί από αυτούς έχουν κατεύθυνση το αεροδρόμιο ενώ άλλοι θέλουν να μεταβούν στην Ακρόπολη και στο κέντρο της Αθήνας.
Στο λιμάνι του Πειραιά κατέπλευσαν σήμερα 7 κρουαζιερόπλοια, ενώ ένα κατευθύνθηκε στο λιμάνι του Λαυρίου.
Περίπου 12.000 επιβάτες έχουν αρχίσει να αποβιβάζονται από το πρωί στο λιμάνι του Πειραιά ενώ στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς των αποσκευών από επιβάτες μεγάλη ηλικίας, επιτρέπεται η είσοδος σε ταξί και πούλμαν κοντά στα κρουαζιερόπλοια προκειμένου να μεταφερθούν οι επιβάτες και οι αποσκευές τους, στους τερματικούς σταθμούς αλλά και στην έξοδο του λιμανιού.
Πολλές εταιρείες ήδη από χθες μέσω ανακοινώσεων στα κρουαζιερόπλοια έχουν ενημερώσει τους επιβάτες για την απεργία των εργαζομένων στα λιμάνια.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Λιμενεργατών Νίκος Γεωργίου μιλώντας το πρωί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τόνισε ότι εργαζόμενοι περιφρουρούν όλες αυτές τις ημέρες την απεργιακή κινητοποίηση στο λιμάνι ενώ σε ερώτηση αν πρόκειται να εμποδιστεί η τροφοδοσία πλοίων η μεταφορά αποσκευών από τα πληρώματα των κρουαζιερόπλοιων είπε ότι σε καμία περίπτωση δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο αλλά ούτε πρόκειται να γίνει.
Σχολιάζοντας την επιστολή του υπουργού Ναυτιλίας Θ.Δρίτσα για τις εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων, ο κ. Γεωργίου είπε ότι ο Γενικός Κανονισμός Εργασίας των εργαζομένων θα πρέπει να μπει σε άρθρο στο κυρωτικό νόμο στη βουλή με την οποία θα δοθεί το λιμάνι στην Cosco ενώ αναφορικά με τη δυνατότητα μετατάξεων των εργαζομένων είπε ότι είναι μία συζήτηση που έχει ανοίξει και είναι ακόμα πολύ νωρίς. Χθες η γενική συνέλευση των μετόχων του ΟΛΠ ΟΛΠ -3,54% στο Χρηματιστήριο Αθηνών, ενέκρινε τη νέα σύμβαση παραχώρησης που θα οδηγηθεί προς ψήφιση στη βουλή, προκειμένου να αναλάβει πλέον σε λίγο καιρό- αφού καταβληθεί και το ανάλογο τίμημα -τη διαχείριση του λιμανιού του Πειραιά η Cosco.
«Υπάρχει μια μικρή ταλαιπωρία για τους επιβάτες, αλλά δεν ξέρουμε πως θα το εκλάβουν οι εταιρείας του κλάδου» τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών και Κρουαζιερόπλοιων Ναυτιλίας Θεόδωρος Κόντες και πρόσθεσε ότι «ήδη τα πρώτα αποτελέσματα είναι αρνητικά καθώς ενόψει της άφιξης στις 20 Ιουνίου κρουαζιερόπλοιου της Carnival Vista με 4.000 επιβάτες στο λιμάνι του Πειραιά στελέχη της εταιρείας ερευνούν εναλλακτικό λιμάνι μετεπιβίβασης».
«Η ζημιά είναι ακόμα μικρή αλλά από εδώ και πέρα πολλαπλασιάζεται όχι μόνο για τη σεζόν αλλά και για τα μελλοντικά έτη για το θαλάσσιο τουρισμό» πρόσθεσε ο κ. Κόντες.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ,http://www.euro2day.gr
Σχόλια