Αφού οι άντρες δεν θηλάζουν, γιατί έχουν ρώγες;


Το εύλογο ερώτημα είναι "αφού ο Θεός μας έδωσε όλα τα όργανα του σώματός μας για έναν συγκεκριμένο λόγο, τότε γιατί οι άντρες έχουν ρώγες αφού δεν τους χρησιμεύουν σε τίποτα;". Η απάντηση μπορεί να μην χαροποιήσει πολύ το αντρικό φύλο.

Όλα τα ανθρώπινα όντα, αρσενικά και θηλυκά, ξεκινάμε την ζωή  στην κοιλιά της μητέρας μας, με θηλυκά χαρακτηριστικά! Μέχρι την έκτη εβδομάδα της κύησης, αγόρια και κορίτσια ακολουθούν ένα θηλυκό πρότυπο ανάπτυξης. Στα πλαίσια αυτού του προτύπου, σχηματίζονται οι θηλές. Από εκεί κι έπειτα εισβάλλει το αρσενικό χρωμόσωμα και δημιουργεί το αρσενικό έμβρυο, δίνοντάς του τα αρσενικά πλέον χαρακτηριστικά. Οι ρώγες όμως που έχουν  ήδη αναπτυχθεί, παραμένουν για πάντα στο αντρικό σώμα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ Συγκλονίζει η σοπράνο που ήταν στο φλεγόμενο πλοίο: Μας πλάκωσαν στο ξύλο Τούρκοι και Ιρανοί [βίντεο]

Καμίλα Πάρκερ Μπόουλς, πώς η ασχημούλα ερωμένη έγινε σύζυγος του πρίγκηπα –Αγνωστες εικόνες

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;