Αγνώριστος από το ξύλο ο μακελάρης του Ρέινα -Τι ομολόγησε [εικόνες]


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Hurriyet Daily News
Την πλατεία Ταξίμ και όχι το νυχτερινό κλαμπ Ρέινα ήθελε να αιματοκυλήσει ο Αμπντουλκαντίρ Μασαρίποφ, όπως αποκάλυψε ο ίδιος στην κατάθεση που έδωσε στην αστυνομία.
Ο Μασαρίποφ συνελήφθη το βράδυ της Δευτέρας σε μία τεράστια επιχείρηση της τουρκικής αστυνομίας, η οποία τον αναζητούσε από το βράδυ της Πρωτοχρονιάς όταν και επιτέθηκε στο Ρέινα σκοτώνοντας 39 άτομα.

Ο ίδιος στην κατάθεσή του αποκάλυψε ότι συνομιλούσε με κάποιο άτομο για το σημείο της επίθεσης, ενώ εξήγησε ότι τα ισχυρά μέτρα ασφαλείας στην πλατεία Ταξίμ ήταν εκείνα που τον εμπόδισαν να πραγματοποιήσει εκεί την επίθεσή του.
«Ήρθα στην Τουρκία πέρυσι τον Ιανουάριο για να συμμετάσχω στον πόλεμο της Συρίας. Πήρα εντολή να έρθω στην Τουρκία από το Ιράν. Εγκαταστάθηκα στο Ικόνιο. Κατά την παραμονή μου εκεί ήρθε η εντολή από τη Ράκκα. Μου είπαν να οργανώσω το βράδυ της Πρωτοχρονιάς επίθεση στην Ταξίμ. Τους έστειλα το βίντεο με το οποίο έκανα τη βόλτα μου στην πλατεία. Συμφωνήσαμε να χτυπήσω εκεί. Και το βράδυ της Πρωτοχρονιάς πήγα στην Ταξίμ, αλλά τα μέτρα ασφαλείας ήταν αυξημένα. Έμοιαζε αδύνατο να γίνει η επίθεση. Τότε επικοινώνησα πάλι με τον άνθρωπο που μου έδωσε την εντολή. Συμφωνήσαμε ότι η Ταξίμ δεν ήταν το κατάλληλο μέρος και μου ζήτησε να βρω έναν καινούριο στόχο στην περιοχή. Πήρα ένα ταξί γύρω στις 22:00 και άρχισα να ψάχνω στην παραλιακή. Το Ρέινα μου φάνηκε κατάλληλο. Δεν φαινόταν να έχει έντονα μέτρα ασφαλείας. Ενημέρωσα το άτομο που μου έδινε τις εντολές, λέγοντάς του ότι το Ρέινα είναι κατάλληλο μέρος. Δέχτηκε και μου είπε να κάνω την επίθεση εκεί. Πήγα στο Ζεϋτίνμπουρνού με ταξί. Πήρα το όπλο από το σπίτι που έμενα και γύρισα στο Ρέινα και έκανα την επίθεση», είπε στην κατάθεσή του.
http://www.iefimerida.gr/news/313807/agnoristos-apo-xylo-o-makelaris-toy-reina-ti-omologise-eikones#ixzz4W8cQMI7S

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!