Άσκηση Rehab Για ηλικιωμένους άνδρες


FunFunky.com
Ο γιατρός μου μου ξεκίνησε να πρόγραμμα άσκησης.
Βαδίζω με ένα άτομο, ειδικό για φυσιοθεραπεία, κάθε μέρα.
Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι το περπάτημα με κάποιον άλλο ήταν τόσο καλό κίνητρο.
Δεν μιλάμε πολύ κατά τη διάρκεια της διαδρομής, όμως.
Περπατά περίπου 10 μέτρα μπροστά από εμένα και δίνει το ρυθμό, σύμφωνα με τις οδηγίες του γιατρού μου.
.
.
.
.
.
.
.
FunFunky.com
Μέχρι στιγμής, την έχω ακολούθησε για 27 μίλια χωρίς καν να χρησιμοποιήσω το μπαστούνι μου!
Αισθάνομαι καλύτερα σε κάθε μίλι και η κατάσταση της καρδιάς μου, η αρτηριακή μου πίεση και η αναπνοή μου φαίνεται να βελτιώνονται.
Χαίρομαι όπου και να πηγαίνουμε!
(Στείλτε το σε όλους τους άνδρες πανω από τα 40 σαν κίνητρο για άσκηση!)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!