30 Μαρτίου 2010
Ποιος ήταν ο ρόλος του Νίκου Παπανδρέου στο Αμπου Ντάμπι;
- Η οικογένεια Παπανδρέου μάλλον έχει διαφορετική αντίληψη (από όλους εμάς) ως προς το τι είναι η οικονομία και τι ακριβώς σημαίνει εξοικονόμηση κρατικών χρημάτων
Το παραδέχθηκε ο ίδιος ο υπουργός Χάρης Παμπούκης απαντώντας σε σχετική ερώτηση που είχε καταθέσει ο βουλευτής Β’ Αθηνών Ν.Δ., Πάνος Καμμένος.
Με δήλωσή του στον «Ε.Τ.», ο κ. Καμμένος θέτει νέα ερωτήματα και καταγγέλλει: «Την ώρα που καλείται ο Ελληνας εργαζόμενος, ο συνταξιούχος, ο μικρομεσαίος επαγγελματίας να συνεισφέρει σε καιρό εθνικής λιτότητας από το υστέρημά του, την ώρα που πολλές ελληνικές οικογένειες στερούνται τα βασικά για να περάσουν τις άγιες μέρες του Πάσχα, η κυβέρνηση, που εξήγγειλε το μέτρο και την περικοπή 50.000 κρατικών αυτοκινήτων, ενώ τα περιόρισε κατά ….88 αυτοκίνητα, σήμερα παραδέχεται δημόσια ότι πλέον, στην πατρίδα μας, τα κυβερνητικά στελέχη και οι σύμβουλοί τους, αλλά και κληρονομικώ δικαίω η “βασιλική οικογένεια του πρωθυπουργού” της χώρας θα ταξιδεύει ανά την υφήλιο με το προεδρικό ιδιωτικό τζετ “εμπραέρ” και μάλιστα θα συμμετέχει στις συναντήσεις των εκπροσώπων της κυβέρνησης με τους αρχηγούς κρατών».
Ο υπουργός Επικρατείας σημειώνει στην απάντηση ότι η παρουσία του Νίκου Παπανδρέου κρίθηκε ….σκόπιμη για την ακρόαση των δύο από την Αυτού Εξοχότητα, προσθέτοντας ότι η συμμετοχή στην αποστολή δεν επιβάρυνε σε τίποτα τα κρατικά έξοδα.
«Οπως ο κ. Παμπούκης αναφέρει, η παρουσία του Ελληνα “πρίγκιπα” Νίκου Παπανδρέου κρίθηκε σκόπιμη και μάλιστα είχε ως αποτέλεσμα την αναπτυξιακή συνεργασία των δύο κρατών και την υλοποίηση των επόμενων σταδίων επωφελών για την Ελλάδα και την ελληνική επιχειρηματικότητα», δηλώνει ο Πάνος Καμμένος και συνεχίζει:
«Μία από τις τεράστιες επιτυχίες της κυβερνητικής και “πριγκιπικής” αποστολής ήταν και η αύξηση της παραγγελίας κατά δύο υποβρύχια, τα οποία θα κοστίσουν στον ελληνικό λαό 1,5 δισ. παραπάνω από την πώληση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά.
Ο υπουργός Επικρατείας Χάρης Παμπούκης γνωρίζει πολύ καλά το θέμα διότι ως δικηγόρος ήταν ομόδικος των Γερμανών όταν αυτά αγοράστηκαν από την ΕΤΒΑ αντί 2 δισ.
Κατά διαβολική σύμπτωση, οι Γερμανοί εξασφάλισαν άλλα τρία δισεκατομμύρια από την πληρωμή που έκανε ο ΟΣΕ στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά όχι πριν από τη μεταβίβαση των Ναυπηγείων, αλλά ακριβώς μετά από αυτή…».
Οπως δηλώνει ο βουλευτής, «γεννιούνται πλέον τεράστια ερωτήματα για το κατά πόσον η “πριγκιπική” και κυβερνητική αποστολή εξασφάλισε τη μη καταβολή ή ανάληψη υποχρέωσης από την αγοράστρια εταιρία της καταβολής εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ αντισταθμιστικών ωφελημάτων και οφειλών των ναυπηγείων Σκαραμαγκά προς τους δημόσιους οργανισμούς και την πώληση ιδιοκτησίας του ελληνικού λαού εγκαταστάσεων που ήταν μέρος των αντισταθμιστικών ωφελημάτων από τη HDV».
Προσθέτει ακόμη ότι «το αεροσκάφος των οκτώ επιβατών πλήρωσε για handling στη Δαμασκό 5 φορές περισσότερα από ό,τι πληρώνει ένα Μπόινγκ 737 150 επιβατών.
Σχόλια