ΤΟ ΤΑΝΓΚΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ - Καίτη Μπελίντα







Το πιο όμορφο τανγκό
το τανγκό της Αθήνας
τανγκό ερωτικό
το τανγκό της Αθήνας

Με φώτα λιγοστά
η αγάπη μου πλάι
και τότε ερωτικά
η καρδιά μου χτυπάει

Έρωτα μεγάλο και δυνατό
νιώθει η καρδιά μας με το τανγκό
μες στην αγκαλιά μου θα σε κρατώ
και με τα φιλιά μου θα σε μεθώ

Το πιο όμορφο τανγκό
το τανγκό της Αθήνας
για σένα τραγουδώ
το τανγκό της Αθήνας

Το πιο όμορφο τανγκό
το τανγκό της Αθήνας
τανγκό ερωτικό
το τανγκό της Αθήνας

Έρωτα μεγάλο και δυνατό
νιώθει η καρδιά μας με το τανγκό
μες στην αγκαλιά μου θα σε κρατώ
και με τα φιλιά μου θα σε μεθώ

Το πιο όμορφο τανγκό
το τανγκό της Αθήνας
για σένα τραγουδώ
το τανγκό της Αθήνας
ΠΗΓΗ:al0nakitispoiisis

Μουσική: Γιώργος Μουζάκης

Σχόλια

Ο χρήστης evelina είπε…
Αχ τι μου θύμησες!!!!μικρό παιδί εγώ να ακούω τον πατέρα μου να τραγουδάει στην παρεα...Σ ευχαριστώ φίλε μου .καλό βράδυ
Ο χρήστης ΣΤΟ ΒΑΓΟΝΙ είπε…
Και με την ανάρτησή σου, ξεκίνησε η μέρα μου μελωδικά!! Είχα χρόνια να το ακούσω...
Σ' ευχαριστώ πολύ, καλή σου μέρα!
Ο χρήστης aoratos είπε…
EVELINA EYXAΡΙΣΤΩ ΚΑΤΑΡΧΗΝ,ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΕΘΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΔΙΟΤΙ ΑΦΕΝΟΣ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΔΕ ΕΧΟΥΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΑ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
Ο χρήστης aoratos είπε…
ΒΑΓΟΝΙ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΗ Η ΜΕΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΩΔΙΚΗ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΥ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!