Translate

Τρίτη, 29 Δεκεμβρίου 2015

Θεσσαλονίκη: «Θησαυρός» τα αρχαία στο Σταθμό Βενιζέλου (ΦΩΤΟ)

"Τεχνικά εφικτότατη" είναι η συνύπαρξη των αρχαιολογικών ευρημάτων και του σταθμού Βενιζέλου του Μετρό, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, σημειώνοντας ότι αναζητούνται οι βέλτιστες λύσεις. Την πλήρη ικανοποίησή του γι αυτή την εξέλιξη εξέφρασε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάνννης Μπουτάρης, ενώ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της "Αττικό Μετρό" Χρήστος Τσίτουρας είπε ότι είναι "επιβεβλημένη" η συνύπαρξη σταθμού και αρχαίων.

Οι τρεις τους ξεναγήθηκαν στις ανασκαφές που έχουν γίνει μέχρι τώρα στο σταθμό Βενιζέλου, είδαν από κοντά τα αρχαιολογικά ευρήματα και αμέσως μετά ο υπουργός δήλωσε στους δημοσιογράφους: "Είναι πολύ σημαντικά τα ευρήματα. Αυτό μας λένε και οι αρχαιολόγοι και η Αττικό Μετρό. Είναι προφανές ότι ο σεβασμός που πρέπει να δείξουμε στην πολιτιστική μας κληρονομιά και στα ευρήματα είναι πάνω από κάθε άλλη προτεραιότητα που μπορεί να υπάρχει. Πιστεύω ότι και οι αρχαιολόγοι και οι μηχανικοί θα βρουν τις βέλτιστες λύσεις ώστε να διασφαλιστεί όλο αυτό που βλέπετε γύρω σας, που είναι ένας θησαυρός και για τη Θεσσαλονίκη και για τη χώρα, και ταυτόχρονα να βρεθούν οι κατάλληλες τεχνικές λύσεις για να κατασκευαστεί ο σταθμός χωρίς να βλάψουμε τα ευρήματα. Πιστεύω ότι τεχνικά είναι εφικτότατο και θα βοηθήσει πάρα πολύ και για την εικόνα της Θεσσαλονίκης, αλλά και για την ιστορία της χώρας μας".

Ο δήμαρχος, ο οποίος νωρίτερα είχε συνάντηση με τον κ. Σπίρτζη, δεν έκρυψε καθόλου την ικανοποίηση και χαρά του ακούγοντας τον υπουργό. Μίλησε για "εξαιρετικά καλή κατάληξη όλης αυτής της ιστορίας η οποία είχε περιπέτειες" και σημείωσε: "Η συνύπαρξη των ευρημάτων με το σταθμό του Μετρό είναι απόλυτα εφικτή και από τεχνικής απόψεως. Υπάρχουν κάποιες ημερομηνίες που πρέπει να τηρηθούν, ορισμένα κονδύλια που πρέπει και να εξευρεθούν και να απορροφηθούν. Εγώ είμαι απόλυτα ευχαριστημένος".
"Εμείς ως μια καταξιωμένη τεχνική εταιρία του δημοσίου, πάντοτε υπηρετούμε το δημόσιον συμφέρον", τόνισε, από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της "Αττικό Μετρό" Χρήστος Τσίτουρας και πρόσθεσε: "Η συνύπαρξη σταθμού και αρχαίων-και ειδικά αυτών των αρχαίων-είναι επιβεβλημένη. Από κει και πέρα, όμως, επειδή είμαστε στη σφαίρα του εφικτού και όχι του επιθυμητού χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση για να δούμε πώς μπορεί να έχουμε το αίσιο αποτέλεσμα και να είναι όλοι οι Θεσσαλονικείς ικανοποιημένοι".

Μέχρι τώρα έχουν δαπανηθεί 20.000.000 ευρώ για τον σταθμό του Μετρό στη Βενιζέλου, εκ των οποίων τα 14.000.000 για αρχαιολογικές εργασίες.
Με βάση την απόφαση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα προχωρήσει η κατασκευή όλων των άλλων σταθμών, εκτός από αυτόν της Βενιζέλου, μέχρι να βρεθεί η βέλτιστη τεχνική λύση. Ετσι σε πρώτη φάση θα παραδοθεί το έργο του Μετρό με τους 12 σταθμούς, μαζί και η επέκταση της Καλαμαριάς, και στη συνέχεια ο 13ος σταθμός της Βενιζέλου.
Συνάντηση με απολυμένους του Μετρό
Ο κ. Σπίρτζης συναντήθηκε με απολυμένους στις αρχαιολογικές ανασκαφές του Μετρό, οι οποίοι είχαν συγκεντρωθεί κρατώντας πανό, τους διαβεβαίωσε ότι θα επαναπροσληφθούν στο έργο, που θα ξεκινήσει το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου, και τους ευχήθηκε "καλή χρονιά". "Αν θυμάμαι καλά, πριν έναν μήνα, κάποιοι μας κατήγγειλαν γιατί υπήρχαν απολύσεις. Τώρα να μας καταγγέλλουν, γιατί θα υπάρξουν... προσλήψεις" σχολίασε ο υπουργός.
Στην επίσκεψη στο σταθμό του μετρό τον υπουργό συνόδευαν ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος, ο βουλευτής Τριαντάφυλλος Μηταφίδης και ο γραμματέας της Ν.Ε. Β΄ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Ρώσσιος.

Ο κ. Σπίρτζης επισκέφθηκε το αεροδρόμιο "Μακεδονία", ενημερώθηκε για το έργο επέκτασης του αεροδιαδρόμου 10-28, που έχει... κολλήσει και τόνισε ότι επισπεύδονται όλες οι διαδικασίες, ώστε να ολοκληρωθούν μέχρι τις 31 Μαρτίου 2017, προκειμένου να μην κινδυνεύσει το έργο με απένταξη.
Ο υπουργός συναντήθηκε με την υφυπουργό Μακεδονίας-Θράκης Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά και συζήτησαν για την επανέναρξη των εργασιών στο Μετρό και το αεροδρόμιο, καθώς και τη διαχείριση των υδάτων στις λεκάνες απορροής των ποταμών στη Βόρεια Ελλάδα και τους κάθετους οδικούς άξονες. "Η κυβέρνηση υλοποιεί τις δεσμεύσεις της προκειμένου να έχουμε τους βέλτιστους τρόπους και χρόνους ολοκλήρωσης των έργων που έχουν ήδη ξεκινήσει και ταλαιπωρούν για χρόνια τη χώρα μας", δήλωσε η κ. Κόλλια -Τσαρουχά.                                                             http://www.typosthes.gr
Aπροκάλυπτα οι Τούρκοι δημοσιεύουν "ταξιδιωτικούς" οδηγούς ώστε οι λάθρο-πρόσφυγες να γνωρίζουν εκ των προτέρων αναλόγως σε ποιο σημείο εξόδου θα κατευθυνθούν σε ποιο ελληνικό νησί ή μέρος θα προωθηθούν.
 
Και η χώρα αυτή πήρε "δώρο" 3 δισ.ευρώ από την ΕΕ για να σταματήσει να την "γεμίζει" με λάθρο-πρόσφυγες, αλλά όπως οι ίδιοι δείχνουν συνεχίζουν ακάθεκτοι το "έργο" τους εις βάρος πρωτίστως της χώρας μας.
 
Χαρακτηριστικά ο τουρκικός Τύπος αναφέρει:
 
"Οι ομάδες που θα έρχονται από την Κωνσταντινούπολη θα είναι οργανωμένες και προετοιμασμένες για την ελεύθερη(!) είσοδο τους στο ελληνικό έδαφος με ειδικά- για αυτό το σκοπό- ναυλωμένο πούλμαν."!
 
"Οδηγοί" διευκολύνουν τους λάθρο-πρόσφυγες στο ποιο νησί θα επιλέξουν για την μετάβαση τους στην Ελλάδα, αναλόγως της τουρκικής περιοχής που έχουν προσεγγίσει.
 
Δηλαδή οι Τούρκοι έχουν οργανώσει "καραβάνια" με τακτικό ωράριο και προορισμό σαν να πρόκειται για "τουριστικά γραφεία"
 
Η Χουριέτ αναφέρει χαρακτηριστικά, "όσοι έφτασαν στο Αϊβαλή ,θα επιλέξουν την Λέσβο. Θα προωθηθούν στα λιμάνια Küçükkuyu και Babakale όπου έχουν δημιουργηθεί προσφυγικές κατασκηνώσεις και μετά θα κατευθύνονται στην Λέσβο. 
 
Το ίδιο ακριβώς θα κάνουν και από τα λιμάνια Dikili και Ayvacık!
 
Αντίθετα οι πρόσφυγες-λάθρο με προορισμό το Mordoğan- Karaburun, θα προορίζονται για την νήσο Χίο!
 
Από το λιμάνι της Φώκαιας, θα κατευθύνονται πάλι στην Λέσβο.
 
Το λιμάνι του Çezme, που απέχει μόνο 4,2 χιλιόμετρα από την Χίο, θα χρησιμοποιείται ακριβώς για αυτόν τον σκοπό όπως και τα γειτονικά λιμάνια Çiftlikköy, Pırlanta, Plajı, Altınkum.
 
Οι Τούρκοι όμως έχουν δρομολόγια και για άλλα νησιά του Αιγαίου, ο "τουρισμός" είναι ομοιόμορφος, κανείς δεν θα μείνει παραπονεμένος.
 
Από το Seferihisar θα πηγαίνουν στην νήσο Σάμο όπως και από Οzdere, Ahmetbeyli και το πασίγνωστοKuşadası.
 
Από το λιμάνι Didim, (Δίδυμα), η μόνη επιλογή είναι η Λέρος.
 
Από το Bodrum και από, Kadıkalesı, Turgutreis, Hüseyin Feneri, Akyarlar, Karaincir, Aspat, Bağla, Kargı, Yahşi, Gümbet, Ortakent,όπου και παρουσιάζονται οι μέγιστες λαθρομεταναστευτικές ροές στο "στόχαστρο" μπαίνουν οι Κω, Λέροq και Κάλυμνοq. 
 
Στην Ελλάδα με το θέμα ασχολήθηκε μόνο ο Ν.Χειλαδάκης. Στα θέματα της Τουρκίας υπάρχει μια γενικότερη σιωπή, ίσως διότι τελεί υπό την σιωπηλή προστασία της Ουάσιγκτον.
 
O καιρός μέχρι τώρα ήταν καλοκαιρινός και βοήθησε στην επέκταση της "τουριστικής" περιόδου.
 
Από την Datça περνούν στην νήσο της Σύμη.
 
Έτσι με αυτόν τον "προγραμματισμό" η Τουρκία κατάφερε να περάσει οργανωμένα από την χώρα μας 800.000 πρόσφυγες-λάθρο.
- See more at: http://www.pronews.gr/portal/20151229/defencenet/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%BA%CE%B1/%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%84%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%82-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%B5%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BB%CE%AC%CE%B8%CF%81%CE%BF-%CF%83%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1#sthash.OAFKIVhI.dpuf
Translate this page: EN FR DE ES RU AR
του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
 
Aπροκάλυπτα οι Τούρκοι δημοσιεύουν "ταξιδιωτικούς" οδηγούς ώστε οι λάθρο-πρόσφυγες να γνωρίζουν εκ των προτέρων αναλόγως σε ποιο σημείο εξόδου θα κατευθυνθούν σε ποιο ελληνικό νησί ή μέρος θα προωθηθούν.
 
Και η χώρα αυτή πήρε "δώρο" 3 δισ.ευρώ από την ΕΕ για να σταματήσει να την "γεμίζει" με λάθρο-πρόσφυγες, αλλά όπως οι ίδιοι δείχνουν συνεχίζουν ακάθεκτοι το "έργο" τους εις βάρος πρωτίστως της χώρας μας.
 
Χαρακτηριστικά ο τουρκικός Τύπος αναφέρει:
 
"Οι ομάδες που θα έρχονται από την Κωνσταντινούπολη θα είναι οργανωμένες και προετοιμασμένες για την ελεύθερη(!) είσοδο τους στο ελληνικό έδαφος με ειδικά- για αυτό το σκοπό- ναυλωμένο πούλμαν."!
 
"Οδηγοί" διευκολύνουν τους λάθρο-πρόσφυγες στο ποιο νησί θα επιλέξουν για την μετάβαση τους στην Ελλάδα, αναλόγως της τουρκικής περιοχής που έχουν προσεγγίσει.
 
Δηλαδή οι Τούρκοι έχουν οργανώσει "καραβάνια" με τακτικό ωράριο και προορισμό σαν να πρόκειται για "τουριστικά γραφεία"
 
Η Χουριέτ αναφέρει χαρακτηριστικά, "όσοι έφτασαν στο Αϊβαλή ,θα επιλέξουν την Λέσβο. Θα προωθηθούν στα λιμάνια Küçükkuyu και Babakale όπου έχουν δημιουργηθεί προσφυγικές κατασκηνώσεις και μετά θα κατευθύνονται στην Λέσβο. 
 
Το ίδιο ακριβώς θα κάνουν και από τα λιμάνια Dikili και Ayvacık!
 
Αντίθετα οι πρόσφυγες-λάθρο με προορισμό το Mordoğan- Karaburun, θα προορίζονται για την νήσο Χίο!
 
Από το λιμάνι της Φώκαιας, θα κατευθύνονται πάλι στην Λέσβο.
 
Το λιμάνι του Çezme, που απέχει μόνο 4,2 χιλιόμετρα από την Χίο, θα χρησιμοποιείται ακριβώς για αυτόν τον σκοπό όπως και τα γειτονικά λιμάνια Çiftlikköy, Pırlanta, Plajı, Altınkum.
 
Οι Τούρκοι όμως έχουν δρομολόγια και για άλλα νησιά του Αιγαίου, ο "τουρισμός" είναι ομοιόμορφος, κανείς δεν θα μείνει παραπονεμένος.
 
Από το Seferihisar θα πηγαίνουν στην νήσο Σάμο όπως και από Οzdere, Ahmetbeyli και το πασίγνωστοKuşadası.
 
Από το λιμάνι Didim, (Δίδυμα), η μόνη επιλογή είναι η Λέρος.
 
Από το Bodrum και από, Kadıkalesı, Turgutreis, Hüseyin Feneri, Akyarlar, Karaincir, Aspat, Bağla, Kargı, Yahşi, Gümbet, Ortakent,όπου και παρουσιάζονται οι μέγιστες λαθρομεταναστευτικές ροές στο "στόχαστρο" μπαίνουν οι Κω, Λέροq και Κάλυμνοq. 
 
Στην Ελλάδα με το θέμα ασχολήθηκε μόνο ο Ν.Χειλαδάκης. Στα θέματα της Τουρκίας υπάρχει μια γενικότερη σιωπή, ίσως διότι τελεί υπό την σιωπηλή προστασία της Ουάσιγκτον.
 
O καιρός μέχρι τώρα ήταν καλοκαιρινός και βοήθησε στην επέκταση της "τουριστικής" περιόδου.
 
Από την Datça περνούν στην νήσο της Σύμη.
 
Έτσι με αυτόν τον "προγραμματισμό" η Τουρκία κατάφερε να περάσει οργανωμένα από την χώρα μας 800.000 πρόσφυγες-λάθρο.
- See more at: http://www.pronews.gr/portal/20151229/defencenet/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%BA%CE%B1/%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%84%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%82-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%B5%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BB%CE%AC%CE%B8%CF%81%CE%BF-%CF%83%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1#sthash.OAFKIVhI.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: