Γλύξμπουργκ: " Το ότι είμαι ο Βασιλεύς Κων/νος δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ"


Γλύξμπουργκ:  Το ότι είμαι ο Βασιλεύς Κων/νος δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ
Για την πολιτική κατάσταση στη χώρα και την στάση που κρατά στα πολιτικά δρώμενα της χώρας, τον ρόλο που θα ήθελε να παίξει και τα σενάρια περί ίδρυσης κόμματος με την εμπλοκή του γιου του Νικόλαου μίλησε Κωνσταντίνος Γλύξμπουργκ στην εκπομπή του ΣΚΑΙ “Ιστορίες”.



Ο ίδιος περιγράφει την στιγμή που τυχαία συνάντησε τον Αλέξη Τσίπρα, την συμβουλή που του έδωσε, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει: “Εγώ δεν είμαι ο πρώην βασιλεύς Κων/νος, είμαι ο Βασιλεύς Κων/νος, τελεία και παύλα. Αυτό δεν αλλάζει με το τίποτα, είμαι ο πρώην ή τέως ή ό,τι προτιμάτε, Βασιλεύς της Ελλάδος ναι, αλλά το ότι είμαι ο Βασιλεύς Κων/νος δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ”.
Η συγγνώμη που δεν είπε
Σε ερώτηση του Αλέξη Παπαχελά αν έχει νιώσει ποτέ την ανάγκη να ζητήσει κάποια συγνώμη για τις εξορίες απάντησε: “Κοιτάξτε, δεν αξίζει να ζητήσεις συγνώμη για κάτι το οποίο δε ξέρεις γιατί να ζητήσεις. Θα πρέπει να είναι ένα ειδικό θέμα, όπως έχω πει επανειλημμένως, ότι έκανα λάθος με τις επιστολές, σε κάτι τέτοια πράγματα που θυμάσαι, που συμβαίνουν” και συμπλήρωσε: “Πρέπει να κάνεις τη μεγάλη προσπάθεια να μη ξαναγίνει αυτό, διότι το να ζητήσεις συγνώμη για ένα τέτοιο πράγμα τί αξία έχει”.
Επίσκεψη επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη
“Δεν ήρθα εδώ πέρα να αναστατώσω κανέναν. Ήρθα να δείξω στα παιδιά μου λίγο την Ελλάδα. Και τους έδειξα την Ελλάδα και μερικά χρόνια πριν δηλαδή, το Τατόι βασικά. Και ήθελα να αισθανθούν λίγο πως ζουν οι Έλληνες στα νησιά και το πέτυχα, δηλαδή αν θέλετε έχω αυξήσει τη νοσταλγία στα παιδιά μου που θέλουν να μείνουν εδώ” υπογραμμίζοντας ότι ούτε μια στιγμή δεν αισθάνθηκε persona non grata. “Ούτε μία φορά αισθάνθηκα persona non grata” είπε και συμπλήρωσε: “Γύρισα σπίτι. Οι πολιτικοί έχουν δική τους ατζέντα, κάνουν ότι θέλουν, αλλά εγώ δεν ανακατεύομαι με την πολιτική, με τον κόσμο μια χαρά πηγαίνω, δεν ανακατεύομαι και όπου μπορώ να βοηθήσω το κάνω. Αυτό νομίζω προέχει”.
Θα δεχθώ μόνο αν το θελήσει ο λαός
Για τα τρία τελευταία χρόνια που έχει εγκατασταθεί μόνιμα στην Ελλάδα, την ενδεχόμενη εμπλοκή του Νικόλαου και τη δική του είπε: “Έχω την εντύπωση ότι η Ελλάς έχει πάρα πολλούς πολιτικούς, μάλιστα θα έλεγα ότι σχεδόν έχουν μπουχτίσει από πολιτικούς, τί θέλουν άλλο παραπάνω, να κάνουν τί; Και αυτός να σώσει την πατρίδα; Ούτε εγώ ούτε ο γιός μου θέλει να κατακτήσει την πολιτική. Δε νομίζω ότι αρμόζει , δεν είμαστε πολιτικάντηδες, δε ξέρουμε αυτή τη δουλειά” αποσαφηνίζοντας πάντως ότι “οι Έλληνες έχουν πολλούς πολιτικούς, τί να τον κάνουν τον άλλον; Δεν έχω καμία διάθεση. Ο ελληνικός λαός αποφασίζει τί θέλει. Αυτοί αποφάσισαν 2 φορές αν θυμάμαι καλά, να επαναφέρουν τη βασιλεία αφού είχε φύγει. Τώρα αν τη θέλουν πάλι δικό τους δικαίωμα είναι και έχω πει σε όλους ότι δε θα κουνήσω το δάχτυλό μου για να πάρω τη βασιλεία πίσω, θα το κάνουν οι Έλληνες, εγώ δε θα το κάνω.
Η μόνη απάντηση είναι αυτή που σας είπα και πριν, εγώ δε θα επιδιώξω αυτό.  Εάν γίνει μόνο του τότε θα το δεχθώ, αλλά ποιός  είναι ο μηχανισμός να κάνει κάτι τέτοιο, δεν υπάρχει”.
Η συνάντηση με τον Αλέξη Τσίπρα
“Τον νυν πρωθυπουργό τον έχω συναντήσει μία φορά στη ζωή μου και για τα ολίγα λεπτά που τον είδα τον βρήκα συμπαθέστατο άνθρωπο. Τον συνάντησα στο αεροδρόμιο. Τυχαία. Και διάβαζε μια εφημερίδα και κατάλαβε ποιός ήμουν και του λέω δε θέλω να σε ενοχλήσω. Διάβαζε μια εφημερίδα. Λέω τελειώστε τη εφημερίδα σας, εγώ περιμένω τη βαλίτσα και θα φύγω, και τότε κατάλαβε ποιός ήμουν και χαιρετηθήκαμε. Και μου λέει αν μπορώ να σας κάνω μια ερώτηση, τί λένε οι ξένοι για την Ελλάδα” ανέφερε για τον Αλέξη Τσίπρα. Η συνάντησή τους έγινε πριν ο Αλέξης Τσίπρας γίνει πρωθυπουργός, ενώ πρόσθεσε: “Ο άνθρωπος είχε προφανώς ένα άγχος για τη δουλειά που ήθελε να πιάσει. Του είπα ότι το μόνο που δε χρειάζεται ο Έλληνας, μη του πεις του Έλληνα πράγματα τα οποία δεν αληθεύουν ή πράγματα που δε μπορείς να κάνεις μια μέρα”.
Η διαπραγμάτευση
“Σε αυτό δε θα ανακατευθώ. Στα θέματα αυτά δεν ανακατεύομαι, αλλά εν πάση περιπτώσει αυτός πρέπει να πάρει μία απόφαση τελικά τί θα κάνει και τί θέλει, και θα έλεγα ότι θα ήταν αναγκαίο να το πει και στον ελληνικό λαό, μη το κρύβεις, θέλω να κάνω αυτό, θέλω να κάνω εκείνο, θέλει να κάνω το άλλο. Να του το πεις. Να ξέρει ο Ρωμιός, τί ακριβώς θέλει ο πρωθυπουργός και τί θέλει ο ίδιος από τον πρωθυπουργό του”.
Δεν ψήφισα ποτέ
“Δεν ψήφισα ποτέ. Δεν έχω ψηφίσει ποτέ μου. Κοιτάξτε να δείτε εγώ μεγάλωσα με το ενδεχόμενο ότι μια μέρα θα διαδεχθώ τον πατέρα μου οπότε δε με άφησαν ούτε και ήθελα να έχω αυτή την πολυτέλεια, δεν την έχω την ανάγκη αυτή να πάω να ψηφίσω. Τώρα δε που είμαι και, ζούσα στην εξορία δεν έχω και λόγο να ασχοληθώ με αυτό το θέμα, τώρα που είμαι στην Ελλάδα too late”.
Ήθελα να βγάλω την Χούντα από την μέση
“Η προσπάθεια η δική μου ήταν να βγάλω τη χούντα από τη μέση, δεν ήξερα ότι υπήρχε χούντα από την πρώτη στιγμή, δηλαδή από τις 2:10 που με ξύπνησε η Κούλα ότι με ζητάνε στο τηλέφωνο. Τώρα εάν ήξεραν, η απάντηση είναι ναι, έτσι πληροφορήθηκα μετά.
Από ποιόν;
Από τον Παττακό. Γιατί ήρθε ο Παττακός και με βρήκε και λέει αφού εγώ σας ειδοποίησα ότι θα κάνουμε το πραξικόπημα τί έχετε διαμαρτυρία τώρα;
Ποιόν είχε ειδοποιήσει;
Εμένα. Λοιπόν…
Τον ξέρατε εσείς τον Παττακό σαν πρόσωπο σαν αστυνομικό;
Εγώ τον είχα συναντήσει μια φορά στο δρόμο, δεν τον ήξερα, δεν είχε έρθει ποτέ σε ακρόαση, δεν είχε έρθει στο ανάκτορο, λοιπόν μαζεύτηκε και τον είδα και σκεφτόταν, α μου λέει ναι στον Αρναούτη, σε αυτόν του τα είπα. Α , του λέω κ. Παττακέ μου με συγχωρείτε αν το είπατε στον Αρναούτη θα το διαπιστώσουμε αμέσως, και τί θα κάνουμε για να μη νομίζετε ότι θα πάω εγώ στον Αρναούτη και θα του πω ότι κοίταξε να δεις, τον παίρνουμε τώρα. Και ο Αρναούτης ήταν στο υπασπιστήριο στο Τατόι, και του λέω σε παρακαλώ μπορείς να έρθεις στο γραφείο μου; Ήρθε στο γραφείο μου και λέω στον Παττακό, θα του μιλήσω πρώτα εγώ και μετά θα του μιλήσεις εσύ. Και μου λέει μάλιστα. Και ήρθε μέσα ο Αρναούτης και του λέω ο κος. Ταξίαρχος, ο υπουργός σας, ο κος. Παττακός, ισχυρίζεται ότι ήρθε και με είδε και μου είπε ότι θα κάνουν πραξικόπημα και θα κάνουν το κίνημα του.. εσείς το ξέρετε αυτό; Μου λέει δεν είναι σε καμία κατάσταση ο κος. Παττακός ακροάσεων, δεν είχε έρθει ποτέ σε εσάς. Εμένα προσωπικά ποτέ δεν ήρθε. Για στάσου ρε παιδί μου, δεν ήρθα εγώ στο γραφείο το δικό σου και σου είπα; Ποτέ του λέει. Και όχι μόνο αυτό, του λέει ο κος. Ταξίαρχος είναι ψεύτης, αλλά το είπε έτσι, δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιείς τέτοιες εκφράσεις του λέω, αρκεί να πεις ότι άρα είχε θυμώσει, είχε εκνευριστεί. Μετά τόσο πολύ συγχύστηκε που άρχισε να το σκέφτεται, α μου λέει τότε το βρήκα. Το είπα στον Κομπόκη, τώρα για να εξηγήσω ποιός είναι ο Κομπόκης πρέπει να πω ότι αυτός ήταν υπασπιστής μου μετά από τον Αρναούτη και μετά βεβαίως έφυγε.
Και στα ΛΟΚ.
Ήταν σε καταδρομές παλιά, είχε αναλάβει και την μοίρα καταδρομών στον Ασπρόπυργο, όχι των αλεξιπτωτιστών, αλλά στην μοίρα, και σε αυτόν είχα αναθέσει εκείνη την ημέρα, το βράδυ που έγινε το κίνημα τον πήρα στο τηλέφωνο και του λέω έχουν περικυκλώσει το σπίτι του Αρναούτη, βαράνε πολυβόλα, ακούω τα πολυβόλα μέσα στο τηλέφωνο, ακουγόντουσαν οι σφαίρες που μπαίνανε μέσα στο σπίτι του κλπ. Αυτός  λέει τί θέλετε να κάνω. Και το είπα εγώ να βρεις στρατιώτες δικούς σου και φέρε τους στο Τατόι. Πρέπει να διαπραγματευτώ αλλά πρέπει να διαπραγματευτώ από θέση ισχύος. Αυτή τη στιγμή είχα ξέρω εγώ, 20 χωροφύλακες κάτι τέτοιο. Έφερα και μερικούς σμηνίτες από τις ρουκέτες που είναι πίσω από το Τατόι στο Κατσιμίδι, αλλά αυτοί δε ξέρω τί έγιναν, είτε για την εμφάνιση και πραγματικά έπαιξαν ρόλο. Ο Παπαδόπουλος τα έχασε μόλις τους είδε, που είχαν τα όπλα εκεί κάτι πιτσιρίκια ήταν. Τί να κάνουν τώρα.
Αλλά ο Κομπόκης και αυτός διέψευσε τον Παττακό, ή όχι.
Όχι ο Παττακός μου είπε αμέσως ο Κομπόκης μου λέει απολύτως αληθές. Ήρθε με φώναξε ο Παττακός και μου είπε αυτή τη κουβέντα.
Απλώς ο Κομπόκης ήταν μυημένος στο πραξικόπημα, πλήρως.
Σαφώς, πλήρως".
Οι συνεννοήσεις με τον Καραμανλή
“Εκείνη την εποχή, δεν είχα καθόλου ιδέα του τί γινόταν. Είχα κάνει ορισμένες συνεννοήσεις με τον Καραμανλή είχαμε συνεννοηθεί πάρα πολλές φορές είχαμε βρεθεί στο εξωτερικό μαζί. Πρώτο ταξίδι που είχαμε κάνει ήταν στο Λουξεμβούργο, και αυτός μιλάει με ένα περίεργο τρόπο, μιλούσε. Και εκείνη την εποχή για τον Καραμανλή ήταν ξεκάθαρο ότι εγώ ήμουν ο εγγυητής της σοβαρότητας. Για τον Καραμανλή ήμουν η νομιμότης. Δε μπορούσε να γίνει τίποτα χωρίς τη νομιμότητα, το ότι το ξέχασε αυτό μετά το ξέρουν όλοι. Αλλά εκείνη την εποχή ήταν η νομιμότης. Και αυτό μου είχε πει όταν ήμουν και στο Παρίσι. Ότι μόνο έτσι. Λοιπόν δεν μπορούσα να το αγνοήσω εγώ και να το αφήσω. Και είχαμε μείνει σε αυτό.
Θεωρητικώς όμως δεν ήσασταν έκπτωτος, μπορούσατε να επιστρέψετε τότε. Κάνατε λάθος λοιπόν;
Όχι γιατί δεν είχα κάποια άλλη πληροφορία, ότι έχουν υποκύψει.
Για να τα πάρουμε τα πράγματα, τηλεφωνιέστε με τον Καραμανλή, σας λέει εγώ θα πάω στην Αθήνα και μόλις είναι τα πράγματα εντάξει θα σας τηλεφωνήσω, το λέω σωστά;
Σωστά, απολύτως.
Και δε σας τηλεφώνησε ποτέ.
Ποτέ".

Πηγή: news247.gr,http://www.usay.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!