Τα πρώτα ανέκδοτα για Κανέλλη - Κασσιδιάρη


. -Σερβιτόρος: γεια σας τι θα πάρετε;

    -Κασιδιαρης:ένα Freddo capuchino με καννελη καλά
     χτυπημένο..
    -Δουρου:εγώ ένα νεράκι ευχαριστώ..!


. Αλλη τις τρώει και ζορίζεται (Κανέλη)
και άλλη τις τρώει και δροσίζεται (Δούρου)...!!



. Ναι αστυνομία; ΒΟΗΘΕΙΑ! Ο Παπαδάκης είμαι. Στείλτε ΑΜΕΣΩΣ περιπολικό στο
στούντιο του ΑΝΤ1. ΤΩΡΑ! Να πάρει την Κηφισίας έχει μπόλικη κίνηση.

. Πότε ήταν η πρώτη φορά που χέστηκε πάνω του ο Τσακ Νόρις? Όταν σηκώθηκε
όρθιος ο Προκόπης Παυλόπουλος!!!!

. Από Δεύτερα ξεκινάει η νέα εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη....''Πάμε
Μπουκέτο''!!!!

. Ax κανελακι κανελακι ξύλο που το φας.... το χέρι του Κασιδιάρη με
ριζοσπάστη μην χτυπάς

. Πάντως ο Κασιδιάρης πάρα την αντίθεση της Αλέκας κατάφερε να "ΕΝΩΣΕΙ"

την Αριστερά...!!!!

. Ένταλμα σύλληψης Κασιδιαρη--->5 λεπτά.....
Ένταλμα σύλληψης Τσοχατζοπουλου----->10 χρόνια!!!

. Ρε 'σείς έχω "φάει" σκάλωμα..
Τα μαλλιά του Παυλόπουλου ήταν πάντα Άσπρα
ή Άσπρισαν σήμερα μόλις σηκώθηκε ο Κασιδιάρης...?

. Μετά την εκπομπή "ΕΧΕΙΣ ΠΑΚΕΤΟ" της Βίκυς Χατζηβασιλείου, τώρα έχουμε
και την εκπομπή "ΕΧΕΙ ΜΠΟΥΚΕΤΟ "με τον Γιώργο Παπαδάκη!

. Όπως η Βουγιουκλάκη ερωτευόταν όποιον την χαστούκιζε πλάκα θα χει τώρα
και η Καννέλη να δηλώσει φουλ καψούρα με το Κασιδιάρη....!!!!

. Στο Θιβέτ αύριο ο Προκόπης Παυλόπουλος. Του ζήτησε συμβουλές ηρεμίας ο Δαλάι Λάμα

. Αν ανέβουν τα ποσοστά ΚΚΕ μετά το ξύλο του Κασιδιάρη, ο Σαμαράς θα
κάνει φάλαγγα στον Παυλόπουλος που δε σηκώθηκε να τις φάει & αυτός

. Δεν στέλνουμε τον Κασιδιάρη να μιλήσει με την Μερκελ; Λέω εγώ
τώρα.... :P:P

. Αυτή τη στιγμή τσακώνονται μπροστά μου δυο γειτόνισσες . Έχω μείνει
Προκόπης

. Δήλωση Παυλόπουλου:"Δεν ξέρω τίποτα για το ξύλο!! Εγώ κοιτούσα τη
Γιαδικιάρογλου που κοιτούσε την Πετροπούλου.. που κοιτούσε την
Πετροβασίλη!!

. Ναι γεια σας, ΑΝΤ1 εκεί?
-Μάλιστα...
-Τι κάνετε???
-ΒΑΡΙΟΜΑΣΤΕ!!!

. Μετά το ''πετάει ο γάιδαρος, πετάει'' τώρα θα έχουμε και το ''κινείται

ο Προκόπης, κινείται''

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!