Ο Θεός ο ίδιος (Ανέκδοτο)




Βρισκόμαστε στο Βατικανό όπου ο Πάπας ετοιμάζεται για ένα ακόμα από τα πολυάριθμα ταξίδια του στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στη Γερμανία.

Ετοιμάζει λοιπόν ο οδηγός το αυτοκίνητο και τον ειδοποιεί να αναχωρήσουν.

Οπότε του λέει ο Πάπας ρε συ "Μήτσο" δεν μου το δίνεις εμένα για μια φορά το αυτοκινήτο γιατι έχω σκυλοβαρεθεί και έχω να οδηγήσω και κάτι χρόνια??



Μα Πάτερ μου δεν γίνεται αυτό εγώ πάντα σας μεταφέρω είναι και το αμάξι 500 hp και μπλα μπλα ....

Τέλος, του λέει ο Πάπας το αποφάσισα εγω θα οδηγήσω!

Εκεί λοιπόν που φθάνουν στην Γερμανία και πιάνουν την autoban και ο πάπας έχει πορωθεί και το έχει σανιδώσει 350 Km/h βλέπει από τους καθρέφτες σειρήνες κακό....

Τον σταματαει λοιπόν ο μπάτσος και μόλις πλησιάζει το όχημα και είναι έτοιμος να του πάρει και το σώβρακο, βλέπει τον οδηγό και τον συνεπιβάτη στο πίσω κάθισμα και μένει κάγκελο!!

Αμέσως καλεί στα κεντρικά και αναφέρει:

Έχω σταματήσει για speeding ένα όχημα αλλά μέσα είναι ένα πολύ σημαντικό πρόσωπο τι να κάνω?

Δεν με ενδιαφέρει του λέει ο διοικητής και υπουργός να είναι κόψτου κλήση!!

Όχι κυριε διοικητα, είναι πιο σημαντικό πρόσωπο!

Ρε δεν με νοιαζει δεν καταλαβαίνεις και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός να είναι να του πάρεις το δίπλωμα!!!!!

Μα όχι είναι ακόμη πιο σημαντικό πρόσωπο!!

Ε ποιο είναι τέλος πάντων ο πλανητάρχης????

Δεν είμαι σίγουρος κε διοικητα αλλά πιστέυω ότι είναι ο ίδιος ο Θεός!!!!

Τι είναι αυτά που λες ηλίθιε έχεις πιει θα σε στείλω στα σύνορα να φυλάς.........

Μα κε δοικητα πρεπει να είναι ο θεός ο ίδιος αφου μπροστά έχει για οδηγό τον Πάπα!!!!

Σχόλια

Ο χρήστης seo optimization είπε…
Χαχαχαχαχαχαχαχα :D

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!