Translate

Κυριακή, 22 Μαρτίου 2009

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (Αρθρο Κ.ΖΟΥΛΑ στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 22-3-2009)


Ανασφαλείς και φοβισμένοι, οι πολίτες συμφωνούν στις αυστηρότερες ποινές χωρίς να απεμπολούν δικαιώματα και ελευθερίες

Η πλειονότητα των πολιτών για πρώτη φορά τάσσεται υπέρ της κατάργησης του πανεπιστημιακού ασύλου, ενώ συμφωνεί και με την αυστηροποίηση των ποινών σε όσους συλλαμβάνονται να παρανομούν με κουκούλες. Την ίδια στιγμή ωστόσο αμφιβάλλει αν τα νέα μέτρα που εξήγγειλε η κυβέρνηση θα έχουν σημαντικά αποτελέσματα στην αντιμετώπιση της αυξανόμενης βίας.

Αυτά είναι μερικά μόνον από τα πολύ σημαντικά ευρήματα της νέας έρευνας της Public Issue (για λογαριασμό της «Κ» και του ΣΚΑΪ), η οποία κατά τα άλλα επιβεβαιώνει αυτό που όλοι υποψιαζόμασταν: Με την αύξηση της εγκληματικότητας που οι πολίτες διαπιστώνουν σε ποσοστό 88%, δηλώνουν ανασφαλείς και φοβισμένοι αναδεικνύοντας τη γενίκευση της ανομίας σε σοβαρότατο πλέον πρόβλημα της χώρας. Παράλληλα δε ουδόλως ικανοποιημένοι εμφανίζονται και με τον τρόπο που γίνεται η αστυνόμευση στο κέντρο των πόλεων και στις γειτονιές, στοιχείο που καταδεικνύει πόσο αναγκαία και άμεση κρίνεται από τους πολίτες η πλήρης αναδιοργάνωση των Σωμάτων Ασφαλείας.

Είναι πράγματι εντυπωσιακό ότι μετά τα τελευταία γεγονότα, για πρώτη φορά η πλειονότητα -το 49% των ερωτηθέντων- κρίνει ότι «δεν πρέπει να υπάρχει καν πανεπιστημιακό άσυλο». Αντίθετη άποψη εκφράζει το 44%, ενώ υπενθυμίζεται ότι προ διετίας τα ποσοστά στο ίδιο ερώτημα ήταν εντελώς αντεστραμμένα, με το 51% των ερωτηθέντων να αρνείται την κατάργηση του ασύλου και μόνον το 40% να επιθυμεί την οριστική άρση του.

Αστυνομία και ΑΕΙ

Ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό σήμερα (70%) τάσσεται υπέρ της επέμβασης της αστυνομίας εντός των ιδρυμάτων, με το 24% μάλιστα να υποστηρίζει ότι αυτό πρέπει να γίνεται και χωρίς την άδεια των πρυτανικών αρχών, όπως προβλέπει ο (ανεφάρμοστος ακόμη) νόμος, όταν διαπιστώνονται κακουργηματικές πράξεις.

Αναλόγως μεγάλο ποσοστό (59%) συμφωνεί και με τη λεγόμενη «ποινικοποίηση της κούκουλας», με μόνον το 26% να διαφωνεί. Είναι αξιοσημείωτο δε ότι με την αυστηροποίηση των ποινών σε όσους κρύβουν τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους συμφωνεί ακόμη και η πλειοψηφία των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ (51%), οι οποίοι κατά τα άλλα δυσπιστούν με τα υπόλοιπα μέτρα που εξήγγειλε η κυβέρνηση.

Από την άλλη πλευρά, ωστόσο, οι πολίτες διχάζονται όταν τους τίθεται το ερώτημα αν προτάσσουν την αυστηρή εφαρμογή του νόμου και της τάξης (39%) ή θεωρούν υπέρτερη προτεραιότητα την προστασία των δικαιωμάτων και των ελευθεριών των πολιτών (36%).

Η αύξηση ωστόσο της ανησυχίας των πολιτών για τα αλλεπάλληλα κρούσματα βίας και εγκληματικότητας επιβεβαιώνεται και από σειρά άλλων απαντήσεων που δίνουν. Στο ερώτημα, για παράδειγμα, «αν πρέπει η αστυνομία να γίνει πιο σκληρή για να είναι πιο αποτελεσματική», το 34% απάντησε θετικά, όταν μόλις τον προηγούμενο Δεκέμβριο την ίδια άποψη είχε διατυπώσει μόνον το 25%.

Οι κάμερες ασφαλείας

Αντιστοίχως, θετικά εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι ερωτηθέντες και τον ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι κάμερες ασφαλείας για την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας, καθώς το 49% απαντά ότι περισσότερο προστατεύουν τα δικαιώματα των πολιτών, παρά ότι τα παραβιάζουν που υποστηρίζει το 38%.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, θα πρέπει να προβληματίσει σοβαρότατα την κυβέρνηση ότι ακόμη και για τα νέα μέτρα που εξήγγειλε, το 41% των πολιτών δεν κρίνει ότι θα φέρουν αποτέλεσμα (το 38% υποστηρίζει το αντίθετο), στοιχείο που συνδέεται άμεσα με τη δυσπιστία με την οποία εδώ και καιρό αντιμετωπίζεται η ελληνική αστυνομία: Το 59% των πολιτών υποστηρίζει ευθαρσώς ότι δεν την θεωρεί ικανή -«δεν την εμπιστεύεται»- να αντιμετωπίσει την εγκληματικότητα. Το 59% όχι μόνον του συνόλου των ερωτηθέντων, αλλά και εκείνων που δηλώνουν ότι ψήφισαν τη

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ

Σχετικό σημερινό δημοσίευμα της ZOUGLA>GR έγκυρης ηλεκτρονικής εφημερίδος.

Τις ευθύνες των πανεπιστημιακών ερευνά ο 'Αρειος Πάγος

20 Μαρτίου 2009, 23:07

Διονύσης Φουσέκης

Στο κλίμα έντασης που προκάλεσε η πρόθεση της κυβέρνησης να ποινικοποιήσει την «κουκούλα», η έρευνα για τις καταλήψεις που ξαφνικά διέταξε ο εισαγγελέας Γ. Σανιδάς αναμένεται να θέσει με εκρηκτικό τρόπο το ζήτημα του πανεπιστημιακού ασύλου και της αντιμετώπισης της βίας κατά τη διάρκεια διαδηλώσεων.

Το ότι τα δύο θέματα είναι συγκοινωνούντα δοχεία είναι ηλίου φαεινότερον. Άλλωστε, τη λύση της εξίσωσης «κουκούλες» Χ «καταλήψεις» σε πανεπιστημιακούς χώρους, τη βλέπουμε στις τηλεοπτικές οθόνες μας, με το κέντρο της Αθήνας να καίγεται κάθε τόσο.

Αναμφίβολα, η κυβέρνηση έχει την πολιτική βούληση να δώσει ένα τέλος στο μεταπολιτευτικό φαινόμενο των επεισοδίων και των καταστροφών κατά τη διάρκεια διαδηλώσεων, ένα φαινόμενο που συχνά συνδέεται στην πράξη με το ζήτημα του πανεπιστημιακού ασύλου.

Το ζητούμενο, όμως, είναι αν η αντιμετώπιση των επεισοδίων πρέπει να σημάνει την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και την όξυνση της κρατικής αυταρχικότητας και βέβαια πάνω απ’ όλα, αν αυτά που προωθεί η κυβέρνηση είναι τελικά εφικτά.

Πιστεύει πράγματι η κυβέρνηση ότι με την κατάργηση του ασύλου και άλλα συναφή, όπως η ποινικοποίηση της «κουκούλας», θα αντιμετωπίσει αποτελεσματικά την πολιτική βία των αντιεξουσιαστών στους δρόμους και τα πεζοδρόμια;

Ή μήπως, όλα αυτά τα αναγκαστικά αυταρχικού χαρακτήρα μέτρα, αποτελούν ένα ακόμη επικοινωνιακό «πυροτέχνημα», που προέρχεται από το παλαιοδεξιό γονίδιο των κυβερνώντων και απευθύνεται στον πλέον συντηρητικό πυρήνα της ελληνικής κοινωνίας;

«Σφήνα» Γ. Σανιδά για να εκδιωχθούν οι καταληψίες

Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Γιώργος Σανιδάς, ζητά από τους εισαγγελείς Πρωτοδικών όλης της χώρας να διερευνήσουν αν υπάρχουν κτίρια του Δημοσίου, Πανεπιστημίων ή άλλα υπό κατάληψη και αν ναι, να ερευνηθεί για ποιο λόγο οι υπεύθυνοι των κτιρίων δεν έχουν μεριμνήσει για την εκδίωξη των καταληψιών.

Αναλυτικά, ο κ. Σανιδάς ζητάει από τους εισαγγελείς Πρωτοδικών να εξακριβώσουν:

- Αν στα όρια της δικαιοδοσίας τους, βρίσκονται υπό κατάληψη ακίνητα, που ανήκουν στο Δημόσιο, Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, μεταξύ των οποίων και τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα ή Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου, που ανήκουν εξ ολοκλήρου στο Δημόσιο και αν ναι, από πότε και ποιοι είναι οι καταληψίες.

- Για ποιο λόγο τα αρμόδια όργανα, δεν έχουν μεριμνήσει για την αποβολή των καταληψιών από τα υπό κατάληψη ακίνητα και μετά ταύτα, την αξιοποίηση αυτών.

- Αν στα υπό κατάληψη ακίνητα, εκτός από την κατάληψη, που αυτή καθαυτή είναι παράνομη πράξη, παρατηρούνται και άλλες παρανομίες από τους καταληψίες, όπως π.χ. διακίνηση ναρκωτικών, κατοχή ή κατασκευή όπλων κ.λπ.

«Είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει να επιστήσετε την προσοχή στους υπεύθυνους διαχειριστές των υπό κατάληψη ακινήτων και για τις ενδεχόμενες δικές τους ποινικές ευθύνες, σε περίπτωση που δε λάβουν τα αναγκαία μέτρα για την αποβολή των καταληψιών, η αυθαίρετη και παράνομη παραμονή των οποίων προκαλεί ζημίες στο Δημόσιο και τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου ή Ιδιωτικού Δικαίου», καταλήγει η παραγγελία του κ. Σανιδά.

«Η καυτή πατάτα»

Είναι σαφές ότι η κυβέρνηση που μέχρι στιγμής έχει πληρώσει με ακριβό πολιτικό τίμημα την αντιπαράθεσή της με το χώρο των αντιεξουσιαστών, έχει αφήσει το «μπαλάκι» να κυλήσει προς τη Δικαιοσύνη και αυτή με τη σειρά της το «πετάει» στους πανεπιστημιακούς και μάλιστα αρκετά απότομα.

Η «zougla.gr» ζήτησε την άποψή τους για την πρωτοβουλία του κ. Σανιδά και το ζήτημα της κατάργησης του πανεπιστημιακού ασύλου.

Ο Κωνσταντίνος Σιμόπουλος, πρύτανης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου, πιστεύει ότι την ευθύνη για το χώρο των Πανεπιστημίων πρέπει να την έχουν τα ίδια τα Πανεπιστήμια και τά

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ

.Ας ρίξουμε μια ματιά τι γράφουν έγκριτες εφημερίδες για το θέμα των καταλήψεων και ασύλων και αβίαστα εξάγονται αρκετά συμπεράσματα για την ποιότητα του κράτους και των πανεπιστημίων(ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)
Αβατο στη γνώση, άσυλο στο έγκλημα
Φοιτητές, αλλά κυρίως εξωπανεπιστημιακά άτομα έχουν μετατρέψει αίθουσες και γραφεία εντός των ΑΕΙ σε «αναρχικές νησίδες»


Τα αποκαλούμενα «στέκια» (κάτι σαν άβατο...) των ελληνικών πανεπιστημίων, οι χώροι που τελούν υπό κατάληψη, κυρίως από άτομα που εντάσσονται στον χώρο τον αναρχοαυτόνομων, βρίσκονται και λόγω των γενικευμένων κρουσμάτων βίας στο επίκεντρο. Βασικό ζητούμενο η έννοια του ασύλου, η (μη) εφαρμογή του σχετικού νόμου, οι ασχήμιες και οι καταστροφές που έχουν καταγραφεί στο εσωτερικό πολλών ιδρυμάτων. Οι πρυτάνεις που μίλησαν στην «Κ» τόνισαν ότι ακόμη και εάν τελούνται παράνομες πράξεις με ορμητήριο τους χώρους αυτούς, αποτελεί αποκλειστική ευθύνη της αστυνομίας να συλλάβει τους υπευθύνους...

«Χωρίς καθόλου να παραγνωρίζουμε τις ευθύνες μας, είναι άδικο να κατηγορούνται τα πανεπιστήμια για παθογένειες και προβλήματα για τα οποία τα ιδρύματα δεν έχουν καίρια ευθύνη. Δεν μπορούμε να μεταθέτουμε στην πανεπιστημιακή κοινότητα το πρόβλημα της εγκληματικότητας και της καταστολής της βίας, όταν άλλοι είναι οι θεσμικά αρμόδιοι» είπε, στην «Κ», ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών κ. Σταύρος Κουμπιάς.

Υπό κατάληψη

Σύμφωνα με στοιχεία που παρέθεσαν τα πανεπιστήμια στην «Κ», εδώ και χρόνια –ακόμη και 15ετία– εντός των ιδρυμάτων υπάρχουν χώροι που αποτελούν «άβατο» για τις πρυτανικές αρχές και τους πανεπιστημιακούς. Είναι αίθουσες που τελούν υπό κατάληψη από ομάδες ατόμων από τον χώρο των αναρχοαυτόνομων, άτομα που στην πλειονότητα δεν είναι φοιτητές.

Είναι ενδεικτικό ότι στο Πολυτεχνείο Κρήτης ο πρύτανης κ. Ιωακείμ Γρυσπολάκης έχει, όπως ανέφερε στην «Κ», ζητήσει πάμπολλες φορές «επέμβαση της αστυνομίας στο κτίριο της παλαιάς Μεραρχίας, στο κέντρο των Χανίων, το οποίο έχουν καταλάβει εξωπανεπιστημιακά άτομα που έχουν κάνει το κτίριο ορμητήριο για εγκληματικές πράξεις», όπως λέει.

Από την άλλη, υπάρχουν «στέκια» στα οποία η κατάσταση εκτιμάται ότι είναι ελεγχόμενη από τις πρυτανικές αρχές. «Είναι φοιτητές μας και τους γνωρίζουμε», λέει στην «Κ» ο πρύτανης του Παντείου Πανεπιστημίου κ. Παναγιώτης Τσίρης. «Εχουμε επαφές μαζί τους και μπορούμε έτσι να ξέρουμε τι συμβαίνει», προσθέτει από την πλευρά του στην «Κ» ο πρύτανης του ΕΜΠ κ. Κωνσταντίνος Μουτζούρης. Η ύπαρξη αυτών των «αναρχικών νησίδων» μέσα στα πανεπιστήμια είναι μια πληγή (όπως τα χαρακτήρισε στην «Κ» ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης κ. Ιωάννης Παλλήκαρης) στην ομαλή λειτουργία των ιδρυμάτων.

«Ο νόμος πλαίσιο δίνει τη δυνατότητα για αυταπάγγελτη επέμβαση της δημόσιας δύναμης εφόσον υπάρχουν ενδείξεις τέλεσης αυτόφορων κακουργημάτων ή αυτόφωρων εγκλημάτων κατά της ζωής. Στην περίπτωση αυτή δεν χρειάζεται άδεια των ακαδημαϊκών αρχών. Ο νόμος, λοιπόν, μπορεί και πρέπει να εφαρμοστεί. Ως προς τα υπόλοιπα, πρέπει να τονισθεί ότι οι πρυτανικές αρχές πράττουν με βάση τα συμφέροντα του ιδρύματος. Ας κάνουν το ίδιο όλοι...», καταλήγει στην «Κ» ο κ. Κουμπιάς.

Τα πιο γνωστά «στέκια» στα ελληνικά πανεπιστήμια

Πολυτεχνείο. Εντός του ιστορικού χώρου της οδού Πατησίων υπάρχει το κτίριο Πλαστικής Ζωγραφικής. Πριν από μια 15ετία το κτίριο είχε παραχωρηθεί στους φοιτητικούς συλλόγους της Αρχιτεκτονικής. Καθώς οι αριστεριστές είχαν πάντα ισχυρή παρουσία μεταξύ των φοιτητών, ένα τμήμα του κτιρίου έχει μετατραπεί σε«στέκι» μιας ομάδας που αυτοτοποθετείται στον χώρο της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς και των αναρχικών. Στην Πολυτεχνειούπολη στου Ζωγράφου, «υπό χρόνια κατάληψη» τελεί μια αίθουσα που ανήκει στη σχολή των Χημικών Μηχανικών. Ουσιαστικά τη χρησιμοποιούν άτομα τα περισσότερα εκ των οποίων ανήκουν στον χώρο των αναρχικών.

Πανεπιστήμιο Αθηνών. Πηγές του ιδρύματος ανέφεραν στην «Κ » ότι υπάρχουν τρία «στέκια», τα οποία έχουν καταλάβει αναρχοαυτόνομοι που δεν ανήκουν στις γνωστές φοιτητικές παρατάξεις. Το πρώτο βρίσκεται στη Νομική Αθηνών επί της οδού Σίνα, το δεύτερο στο Χημείο επί της οδού Σόλωνος και το τρίτο στην Πανεπιστημιούπολη. Το ίδρυμα γνωρίζει τους καταληψίες και θεωρεί ότι μέσω μιας «διακριτικής εποπτείας» και σε συνεργασία με φίλιες ιδεολογικά παρατάξεις, ελέγχει την δράση τους.

Οικονομικό Αθηνών. Σημαδιακός για την παρακμή του λεγόμενου κτιρίου Βανκβούβερ, επί των οδών Δεριγνύ και Μαυρομματαίων, ήταν ο σεισμός του 1999. Λόγω των ζημιών που υπέστη χαρακτηρίστηκε «κίτρινο» κτίριο και έπαψε να χρησιμοποιείται από το πανεπιστήμιο. Αυτή ήταν η αφορμή για να καταληφθεί αμέσως μετά τον σεισμό από άτομα που αυτοτοποθετούνται στον χώρο των αναρχικών.

Πάντειο. Στο ίδρυμα υπάρχουν δύο «στέκια». Το παλαιότερο, πάνω από μια δεκαετία, βρίσκεται στο «Γυάλινο Κτίριο» εντός του χώρου της ιστορικής Παντείου σχολής. Το «στέκι» ήταν παλαιότερα γραφείο καθηγητή, το οποίο όμως άδειασε. Τελεί υπό κατάληψη από άτομα που αυτοτοποθετούνται στον χώρο της ευρύτερης Αριστεράς. Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι καταληψίες δεν μετέχουν στις συλλογικές διαδικασίες των φοιτητών. Δεν συμβαίνει το ίδιο με τα άτομα που έχουν έδρα στο νεότερο «στέκι» το οποίο δημιουργήθηκε αφού έγινε κατάληψη σε μια αίθουσα με ηλεκτρονικούς υπολογιστές στο καινούργιο κτίριο του Παντείου, το οποίο βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το ιστορικό κτίριο (μεσολαβεί ένας πεζόδρομος).

Πανεπιστήμιο Κρήτης. Στο κέντρο του Ηρακλείου εδώ και περίπου μια δεκαετία, καταληψίες έχουν «εγκατασταθεί» σε ένα εξαιρετικό νεοκλασικό κτίριο του πανεπιστημίου, το οποίο ονομάζεται «Ευαγγελισμός». Μετά τόσα χρόνια... απλήρωτων λογαριασμών της ΔΕΗ και της ΕΥΔΑΠ, το κτίριο παραμένει λειτουργικό, καθώς οι καταληψίες παίρνουν ρεύμα και νερό παράνομα. Η κατάληψη έχει προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις των πρυτανικών αρχών αλλά και κατοίκων, ορισμένοι εκ των οποίων έχουν καταθέσει μηνύσεις ζητώντας την παρέμβαση των αρχών. Επικαλούνται το αίσθημα ανασφάλειας που προκαλούν οι φήμες ότι εντός του κτιρίου δεν διοργανώνονται μόνο εκδηλώσεις λόγου (κάθε Παρασκευή), αλλά διακινούνται ναρκωτικά ενώ κατασκευάζονται βόμβες μολότοφ κ.ά. Η Σύγκλητος του ιδρύματος έχει ζητήσει την παρέμβαση των αρχών, όμως, όπως ανέφεραν πηγές της «Κ», η δημοτική αρχή αρνήθηκε με το επιχείρημα ότι «δεν θα έχω τι να κάνω τους αναρχικούς», οι εισαγγελικές αρχές επικαλέστηκαν την έλλειψη δημοσιευμάτων καταδίκης της κατάληψης και άρα πολιτικής στήριξης μιας πιθανής άδειας για επέμβαση, ενώ οι αστυνομικές αρχές υποστήριξαν ότι δεν υπάρχει κεντρική εντολή για επέμβαση.

Πολυτεχνείο Κρήτης. Από τον Ιούνιο του 2004, είκοσι μέτρα από το γραφείο του πρύτανη, εξωπανεπιστημιακοί έχουν καταλάβει στα Χανιά το κτίριο της πρώην Μεραρχίας, όπως ονομάζεται. Μετά την αναστήλωσή του το κτίριο προορίζονταν να στεγάσει τη Σχολή Καλών Τεχνών του ιδρύματος. Μάλιστα, για τον λόγο αυτό δόθηκαν περί τα 700.000 ευρώ. Οι πρυτανικές αρχές έχουν καταγγείλει πάμπολλες φορές ότι το κτίριο αποτελεί ορμητήριο για εγκληματικές πράξεις, καθώς και ότι εκεί γίνεται διακίνηση ναρκωτικών. Για τους λόγους αυτούς έχουν –επίσης πάμπολλες φορές– ζητήσει από τις αρμόδιες αρχές να επέμβουν, αφού άλλωστε το κτίριο δεν λειτούργησε ως χώρος έρευνας και εκπαίδευσης, και άρα δεν καλύπτεται από το πανεπιστημιακό άσυλο. Ομως, επέμβαση των αρμοδίων δεν έχει υπάρξει.

Παρέμβαση Σανιδά για τις καταλήψεις

Παρέμβαση στα δρώμενα των τελευταίων μηνών συνιστά η παραγγελία προκαταρκτικής εξέτασης που ζήτησε απευθυνόμενος προς όλους τους εισαγγελείς Πρωτοδικών ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Γιώργος Σανιδάς, με ζητούμενο «να διακριβωθεί εάν στη δικαιοδοσία τους υπάρχουν υπό κατάληψη κτίρια του Δημοσίου, πανεπιστήμια ή ακόμα κτίρια στα οποία στεγάζονται Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου».

Σύμφωνα με τη σχετική παραγγελία του ανώτατου εισαγγελέα, οι αρμόδιοι εισαγγελείς καλούνται να διερευνήσουν την ταυτότητα των καταληψιών καθώς και το χρονικό διάστημα για το οποίο συγκεκριμένα οικήματα τελούν υπό κατάληψη. Επιπλέον, ο κ. Σανιδάς ζητεί διευκρινίσεις όσον αφορά τον λόγο ή τους λόγους για τους οποίους οι υπεύθυνοι των κτιρίων δεν έχουν φροντίσει να απομακρύνουν από αυτά τους καταληψίες, όπως άλλωστε ορίζεται από τις ισχύουσες διατάξεις της νομοθεσίας...

Ο κ. Σανιδάς προχωρά ένα βήμα παρακάτω, καθώς ζητεί επιπροσθέτως να διερευνηθεί εάν στα υπό κατάληψη κτίρια διακινούνται ναρκωτικά ή κατασκευάζονται όπλα...

«Είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει να επιστήσετε την προσοχή στους υπεύθυνους διαχειριστές των υπό κατάληψη ακινήτων και για ενδεχόμενες δικές τους ποινικές ευθύνες...» καταλήγει ο κ. Σανιδάς.

Και σε βαγόνι του ΟΣΕ

Το βαγόνι του ΟΣΕ που είχε εγκαταστήσει ο Οργανισμός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο (ΑΠΘ), δίπλα στην Κεντρική Βιβλιοθήκη, με σκοπό να λειτουργήσει ως εκδοτήριο εισιτηρίων για τους φοιτητές, αποτελεί «Στέκι» συγκέντρωσης για φοιτητές και άτομα που κινούνται στον αντιεξουσιαστικό χώρο. Το βαγόνι -ανενεργό ως εκδοτήριο- έχει καταληφθεί εδώ και καιρό και οι καταληψίες αρνούνται να αποχωρήσουν, παρά τις προσπάθειες που έχουν γίνει από την Πρυτανεία.

Πριν από λίγες εβδομάδες, το θέμα της απομάκρυνσης του βαγονιού τέθηκε σε συνεδρίαση της Συγκλήτου, αλλά παρά τις αποφάσεις και τις προτάσεις που κατατέθηκαν, ακόμη και για παρέμβαση της δημόσιας αρχής, δεν έγινε κάτι. Οι Σχολές του ΑΠΘ που έχουν υποστεί τις περισσότερες επιδρομές κουκουλοφόρων κι αγνώστων νεαρών είναι κατά σειρά η Θεολογική, η Πολυτεχνική και το κτίριο της Φυσικομαθηματικής Σχολής.

Μάλιστα, μόλις την περασμένη εβδομάδα τοποθετήθηκαν θωρακισμένες πόρτες ασφαλείας στα δύο μεγάλα αμφιθέατρα της Πολυτεχνικής, που παρέμεναν ανοιχτά μετά τις καταστροφές του περασμένου Δεκεμβρίου.

Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ''ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ

Ας ρήξουμε μιά ματιά τη λένε διάφοροι bloggers στο διαδυκτιο και να μη κρυβόμαστε να πούμε την αλήθεια ,η οποία κάπου μπορεί να φαίνεται υπερβολική και να ξυνίζει σε κάποιους,αλλά κάπως έτσι έχουν τα πράγματα.
(Απο το ΜΠΛΟΚ ΚΑΦΕΝΕΙΟ)
(Ένα πολιτικό ψυχογράφημα της ''προοδευτικής'' νομενκλατούρας)

Τους βρίσκουμε παντού. Όπου κι αν στρέψουμε το βλέμμα μας τους αντικρύζουμε. Όπου κι αν γυρίσουμε το αυτί μας, τους ακούμε. Τι κι αν όσα λένε μας προκαλούν επιεικώς αηδία, αν κάποια μέρα δεν τους δούμε σε κάποια τηλεόραση, δεν τους ακούσουμε σε κάποιο ραδιόφωνο, δεν τους διαβάσουμε σε κάποια εφημερίδα, αρχίζουμε να ανησυχούμε...

Προσφιλείς θαμώνες των τηλεοπτικών παραθύρων, βαθυστόχαστοι «διανοούμενοι», «επιτυχημένοι δημοσιογράφοι», πολιτικές… διάνοιες, ευρυμαθείς επιστήμονες(!), ταλαντούχοι καλλιτέχνες, άνθρωποι της Τέχνης και του Πολιτισμού, υπερδημοκράτες, «κοσμοπολίτες», «ανοικτόμυαλοι», «αντιεθνικιστές», «αντιρατσιστές», «αντιφασίστες», μα πάνω απ’ όλα προοδευτικοί!!!

Τρία πράγματα τους ενώνουν: α) η κοινή μαρξιστική προέλευσή τους, β) η απέχθειά τους προς κάθε τι το Εθνικό και Πατριωτικό και γ) η υποστήριξή τους προς κάθε μισελληνικό και αντικοινωνικό κατακάθι! Πού τους χάνεις, πού τους βρίσκεις, όλο και σε κάποιο κανάλι θα τους ανακαλύψεις. Με ύφος βαθυστόχαστου… αναλυτή θα σχολιάζουν την πολιτική επικαιρότητα, θα έχουν λόγο για όλα όσα συμβαίνουν πάνω στον πλανήτη, ενώ δεν θα χάνουν την ευκαιρία να επιδείξουν τις απίστευτες γνώσεις τους σε θέματα που οι «κοινοί θνητοί» δεν κατέχουν. Θα ξέρουν τα πάντα για την διεθνή τρομοκρατία, θα γνωρίζουν το επόμενο βήμα της αμερικανικής κυβέρνησης, θα προβλέπουν τις πολιτικές εξελίξεις σε Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως.

Ο λόγος τους ιερός, αδιαμφισβήτητος, απαράβατος. Οι άλλες απόψεις μπορούν να ακούγονται, αρκεί να μην διαφωνούν με την δική τους! Πάνω απ’ όλα η Δημοκρατία και η ελευθερία του λόγου, αλλά… στους «εχθρούς της Δημοκρατίας» δεν πρέπει να δίνεται λόγος!

Και φυσικά, επειδή οι υπερδημοκράτες ινστρούχτορές μας έχυσαν το… αίμα τους για την εδραίωση της Δημοκρατίας, εννοείται πως δικαιούνται να ομιλούν εξ ονόματός της!

Είναι οι… αγαπημένοι μας «προοδευτικοί»!

Είναι οι χθεσινοί υπέρμαχοι της πάλαι ποτέ Σοβιετίας, σημερινοί τοποτηρητές της αμερικανοσιωνιστικής Νέας Τάξεως Πραγμάτων, πάντοτε όμως ξενοκίνητοι καί ξενόδουλοι.

Μιλάνε για ανύπαρκτες «μειονότητες» καί φλυαρούν για τα δικαιώματα τού κάθε αλβανού, πακιστανού, μπαγκλαντεζιανού και κάφρου λαθρομετανάστη! Φωνάζουν και προπαγανδίζουν περί «ενσωμάτωσης» τών λαθρομεταναστών στην Ελληνική κοινωνία. Τι κι αν οι ξένοι είναι ανεπίδεκτοι προσαρμογής στα πολιτισμικά δεδομένα τού τόπου μας, τι κι αν είναι φορείς παρασιτισμού και σοβαρών ασθενειών, τι κι αν ο Ελληνικός λαός θεωρεί ανεπιθύμητη την παρουσία όλων αυτών των ανθρωποειδών και υποφέρει από την εγκληματική τους δραστηριότητα, για τους «υπερδημοκράτες» «προοδευτικούς» είναι ισότιμοι με τους υπολοίπους Έλληνες πολίτες…

Είναι οι μουσάτοι της δεκαετίας του ’80 με την ντουντούκα στο χέρι να κραυγάζουν για την ειρήνη και την ελευθερία που σήμερα έχουν γίνει το πιο σκληρό καπιταλιστικό κατεστημένο. Χωρίς όμως να ξεχνούν το κομμουνιστικό παρελθόν τους, έχουν επιβάλει σε όλους τους πνευματικούς χώρους μία ιδεολογική τρομοκρατία, μία αριστερογενή καθεστωτική νοοτροπία με παλαιοκομμουνιστική ορολογία και μπόλικη δόση «αντιεθνικισμού».

Πρόκειται περί μίας καθαρά μαρξιστικής χούντας, προσαρμοσμένης πάντως στα νέα αμερικανικά πρότυπα. Μίας μαρξιστικής χούντας που εκτείνεται παντού: από το αναρχοαριστερό παρακράτος των Εξαρχείων που κατατρομοκρατεί τους πάντες, μέχρι τα σχολεία και τα Πανεπιστήμια, όπου κάθε Εθνική φωνή φιμώνεται με τον πιο βάναυσο τρόπο, από τους «πλουραλιστές» καθηγητές, ΟΛΟΙ τους πρώην(;) μαρξιστές!

Ποιος δεν τους γνωρίζει; Ποιος δεν τους έχει ακούσει άπειρες φορές να μιλάνε; Μπίστηδες, Κουναλάκηδες, Τζανεττάκοι, Λίποβατς, Βαλιανάτοι, Δαμανάκηδες, τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα, οι ίδιες φάτσες με τις ίδιες γραβάτες, οι ίδιες απόψεις ΟΛΟΙ τους, κάθε ένας και όλοι μαζί, σε διατεταγμένη υπηρεσία να μας σπάσουν το δυνατόν περισσότερο όσα νεύρα μας έχουν απομείνει…

Χρησιμοποιούν διαρκώς τις ίδιες κλισέ φράσεις, το ίδιο βαρετό, ξύλινο και μονότονο λεξιλόγιο: «αντιρατσισμός», «ανθρώπινα δικαιώματα», «δημοκρατικές δυνάμεις», «προοδευτικοί πολίτες», «ανθρωπιστική αλληλεγγύη», «δημοκρατικές ευαισθησίες» κ.λπ. κ.λπ. Ξέρεις τι θα πουν, πριν ακόμα το πουν… Ξέρεις τι σκέφτονται και μόνο βλέποντάς τους… Ξέρεις την απάντηση που θα σου δώσουν, πριν ακόμα γίνει η ερώτηση!

Οι άνθρωποι αυτοί που αποτελούν την σκληρή αντεθνική νομενκλατούρα τής χώρας μας είναι εχθρικοί απέναντι σέ κάθε έναν που αρθρώνει εθνικό λόγο, και μισούν κάθε τι που έχει σχέση με το Εθνικό κράτος και την Ιστορία τών Ελλήνων.

Παρόλες τις δήθεν ψευδο-διαφορές που φαίνεται ότι έχουν, δεν υπάρχει κάποιος τομέας από τα ζητήματα που είναι βλαπτικά για την Κοινωνία και το Έθνος, στον οποίο να μη συμφωνούν…

- Είναι «αντιρατσιστές». Επιθυμούν την μεθοδική καταστροφή της Εθνικής και Φυλετικής μας ομοιογενείας με την βίαιη μαζική ένταξη σ’ αυτήν ανεπιθύμητων αλλοφύλων και τριτοκοσμικών συρφετών.

- Είναι «δημοκράτες». Θέλουν άμεση αναγνώριση όλων των δικαιωμάτων σε κάθε μη- Έλληνα που εγκαθίσταται νομίμως ή παρανόμως, στην χώρα μας. Να ψηφίζουν οι αλβανοί, να διδάσκονται την γλώσσα τους οι Μπαγκλαντεζιανοί, να ιδρύουν οπουδήποτε το επιθυμούν με δημόσια δαπάνη τεμενάδες οι μουσουλμάνοι, να μπορεί να γίνει πρόεδρος της δημοκρατίας ένας Πακιστανός, υπουργός Παιδείας ένας Νιγηριανός και υπουργός (Ελληνικού;;) Πολιτισμού μία Φιλιππινέζα. Γιατί όχι; Δεν είμαστε άλλωστε όλοι ίδιοι και ίσοι;

- Είναι διεθνιστές. Ζητούν «χαλαρά σύνορα» μέχρι να καταργηθούν εντελώς. Τα έθνη κατ’αυτούς είναι παροδικοί σχηματισμοί, «συμβάσεις μεταξύ των πολιτών», που η «πρόοδος» τερματίζει τον εφήμερο βίο τους.

- Είναι «ειρηνιστές». Προτείνουν να παραχωρούμε στον οποιοδήποτε οτιδήποτε απαιτεί, να χαρίζουμε την Μακεδονία μας στους γυφτοσκοπιανούς, να τους αφήνουμε να κάνουν ανθελληνικά συνέδρια στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, να αφήνουμε τους αλβανούς εν μέσαις Αθήναις να χλευάζουν προκλητικά την Πατρίδα μας, να μην θεωρούμε άξια υπερασπίσεως τα εδάφη μας, να αφοπλισθούμε, να μην αντιδρούμε στις τουρκικές προκλήσεις, να πάψουμε να φροντίζουμε για την άμυνα.

- Είναι οπαδοί της «πολυπολιτισμικής κοινωνίας». Όλοι οι πολιτισμοί είναι ίσης αξίας και συνεπώς το να ασχολούμαστε με τον Ελληνικό Πολιτισμό είναι «κατακριτέος σωβινισμός», που πρέπει να εξαλειφθεί. Η Ελλάς πρέπει να μεταμορφωθεί σε «πολυπολιτισμική», δηλαδή να δεχθεί ως ίσης αξίας τους «πολιτισμούς» που μας εισάγουν Κούρδοι, Τούρκοι, γύφτοι, Αλβανοί, Αιθίοπες, Νιγηριανοί. «Οι πολιτισμοί είναι απ’το ίδιο υλικό», όπως λέει άλλωστε η στερεότυπη προπαγάνδα τους…

- Είναι πιστοί της «ισότητος». Πράγμα που σημαίνει να καταργηθούν οι διακρίσεις: ηθικό – ανήθικο, κοινωνικό – αντικοινωνικό, φυσιολογικό – ανώμαλο, εθνικό – αντεθνικό, καλό – κακό. Να αναγνωρισθεί το ανώμαλο, το ανήθικο κ.λπ. ως απλώς… «διαφορετικό»! Να γίνουν αποδεκτά το αντικοινωνικό και το αντεθνικό ως μορφές «διαφορετικότητος». Η «ομοφυλοφιλία», η πορνογραφία, η εγκληματικότητα, η αντικοινωνική συμπεριφορά, οι αντεθνικές εκδηλώσεις (π.χ. κάψιμο της σημαίας), οι εγκληματικές δραστηριότητες (λ.χ. αναρχικές ταραχές, πυρπόληση του Πολυτεχνείου), η άρνηση της στρατιωτικής θητείας («αντιρρησίες συνειδήσεως»), η ανηθικότητα, είναι «φυσιολογικά» φαινόμενα «διαφορετικότητος», είναι «αυτονόητα δικαιώματα» και πρέπει να θεωρούνται επιτρεπτά, νόμιμα και προβλητέα προς μίμησιν.

- Είναι «ανεξίθρησκοι». Επιδιώκουν την μετατροπή του κράτους σε άθεο και αθεϊστικό, ενώ πολεμούν την Ορθοδοξία, κυρίως στον Εθνικό της χαρακτήρα, προβάλοντας ταυτοχρόνως τα διεθνιστικά της στοιχεία και προωθώντας τον θρησκευτικό συγκρητισμό.

- Είναι οικουμενιστές. Το εθνικό πρέπει να υποτάσσεται στο οικουμενικό. Άρα οι Αξίες, οι Αρχές, οι επιδιώξεις, τα οράματα, τα συμφέροντα του Έθνους να παραμερίζονται προς χάριν των οικουμενικών. Π.χ. η διατήρηση της Θράκης στην Ελληνική Επικράτεια είναι Εθνικό θέμα. Η διαφύλαξη της ειρήνης, όμως, είναι οικουμενικό συμφέρον, όπως και η προστασία των μειονοτήτων (βλέπε Κοσσυφοπέδιο) και συνεπώς, εάν τεθεί πρόβλημα, η Θράκη πρέπει να θυσιασθεί στον βωμό της οικουμενικότητος.

- Είναι ξενόδουλοι. Παραχωρούν τα πάντα στην μόνη παγκόσμια υπερδύναμη, τις ΗΠΑ. Κάθε Εθνικό συμφέρον οφείλει να υποχωρεί εμπρός στο αμερικανικό, όπως έγινε στη Βοσνία, στο Κοσσυφοπέδιο, στην Κύπρο, στα Ίμια. Πρέπει να δεχόμαστε ό,τι μας υπαγορεύουν οι ξένοι, να μη λέμε «όχι» στα προδοτικά σχέδια τύπου Αννάν που μας ετοιμάζουν, να μην είμαστε «κακά παιδιά» και «αχάριστοι» και να μη ζητάμε πολλά. Φυσικά να μην ξεχνάμε σε κάθε περίπτωση να ευχαριστούμε ευλαβικά τους Αμερικανούς… Πρότυπο ζωής μας πρέπει να είναι ο αμερικανικός, υλιστικός τρόπος ζωής, διότι είναι «σύγχρονος», ενώ ο Ελληνικός «αναχρονιστικός». Μόνιμο επιχείρημα των «προοδευτικών» προπαγανδιστών της αμερικανοσιωνιστικής παγκοσμιοποιήσεως: «Έτσι κάνουν στην Αμερική… Πουθενά στην Ευρώπη δεν το κάνουν… Τι θα πουν για μας οι ξένοι…».

Οι «προοδευτικοί» όπως αυτοαποκαλούνται, ή «αντιρατσιστές» ή «ανθρωπιστές» (ο προδότης ποτέ δεν θα παραδεχθεί ότι είναι προδότης) κυριαρχούν στα ΜΜΕ και στην Παιδεία. Χρηματοδοτούνται αφειδώς, προβάλλονται, προωθούνται, καταξιώνονται.

Μονότονο δε, έχει καταντήσει το φαινόμενο εκείνο, κάθε φορά που κάποιος αστυνομικός δώσει μία σφαλιάρα σε κάποιον γύφτο ή αλβανό εγκληματία, να εμφανίζονται στα κανάλια τών τηλεοράσεων τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα και να κατακεραυνώνουν τους πάντες και τα πάντα, αναλύοντας τις ίδιες βαρετές και χρεοκοπημένες θεωρίες τους περί «αντιρατσισμού» και «διεθνιστικής αλληλεγγύης».

Τη συζήτηση μονοπωλούν διαρκώς, όπως είναι φυσικό, τα ίδια άτομα και όλο το κακό συναπάντημα), στό λεξιλόγιό τους επικρατούν συνεχώς 3-4 κλισέ λέξεις (ανεκτικότητα, αντιρατσισμός, αλληλεγγύη, ανθρωπισμός κ.λπ.) και χάριν της αντικειμενικότητος και τού δημοκρατικού ήθους που τους διακρίνει, αρνούνται …δημοκρατικώτατα την διατύπωση οιασδήποτε άλλης, διαφορετικής γνώμης.

Κοσμούν τους συνομιλητές τκρατών, διάλυση των Εθνών, ευαισθησία για κάθε «καταπιεζόμενο» λαθρομετανάστη ργκληματία, πλήρης αδιαφορία για τους καταπιεζομένους Έλληνες.

«Αντιρατσισμός» σημαίνει κατάργηση των εθνικώς ομοιογενών κοινωνιών δια της μεταλλάξεώς τους σε πολυφυλετικές.

«Πολυπολιτισμός» σημαίνει υποβάθμιση των Εθνικών πολιτισμών, ιδίως του Ελληνικού, δια της ισοπεδωτικής εξισώσεώς τους. Τελικός σκοπός ο «παγκόσμιος ενιαίος πολιτισμός», η πλήρης ομοιομορφία, η μη-παραγωγή πολιτισμού.

«Ανεξιθρησκεία» σημαίνει αποθρησκειοποίηση του κράτους και της κοινωνίας. Εξίσωση όλων των θρησκειών, παραθρησκειών, αιρέσεων. Τελικός σκοπός η υπονόμευση του θρησκευτικού αισθήματος, η «πανθρησκεία» δηλ. η α-θρησκεία και κατ’ επέκτασιν η αθεϊα.

«Ειρήνη» σημαίνει καθολικός ενδοτισμός, νεοραγιαδισμός. Δεν αξίζει να πολεμούμε για το Έθνος, ένα φαντασιωτικό κατασκεύασμα που βλάπτει την αγορά, εμποδίζει την παγκοσμιοποίηση, προκαλεί πολέμους και άλλα δεινά. Εν ονόματι της ειρήνης εξευτελισμός των εθνικών συμβόλων, περιθωριοποίηση των Ενόπλων Δυνάμεων και «εκδημοκρατισμός» τους. Στήριξη των «αντιρρησιών συνειδήσεως». Ταπείνωση του Στρατεύματος δια της τοποθετήσεως αστρατεύτων ως υπουργών Εθνικής Αμύνης και κομματικών τραμπούκων σε θέση Αξιωματικών. Υπονόμευση του εθνικού φρονήματος με κάθε τρόπο (αποβολή των πατριωτικών κειμένων από τα σχολικά βιβλία, Τουρκαλβανοί σημαιοφόροι, Ίμια, γκρίζες ζώνες κ.λπ.). «Δημοκρατική ανοχή» σημαίνει κοινωνική παρακμή. Ανοχή, προβολή, «δικαίωση» του ανωμάλου και πάσης παρά φύσιν ανωμαλίας. Νομιμοποίηση της «ομοφυλοφιλίας» ως θεμιτής σεξουαλικής έξεως και των ναρκωτικών, της πορνείας, των τραβεστί και της παιδεραστίας ως αποδεκτών κοινωνικών αναγκών! «Απαραβίαστο της ιδιωτικής ζωής». «Δικαίωμα στην ιδιαιτερότητα και στην επιλογή ερωτικών συντρόφων (ασχέτως φύλου)».

«Ελευθερία τέχνης» σημαίνει ο Πανούσης να φορά ράσα και να επιδεικνύει τα οπίσθιά του, καθώς και ο αισχρός πίνακας του Outlook με το πέος να εκσπερματίζει πάνω σε ένα Σταυρό.

«Ελευθερία λόγου» σημαίνει να μιλούν μόνο οι Μπιστοκουναλάκηδες και οι Στρατούληδες.

«Ισότητα λόγου» σημαίνει να μιλάει μόνο ο Δήμου και ο Μίχας.

«Εθνικισμός» σημαίνει κάτι το κτηνώδες, αποτρόπαιο και απάνθρωπο που πρέπει να καταργηθεί.

«Πνευματική κουλτούρα» σημαίνει: Fame Story και Big Brothers.

Οι ξεδιάντροποι προπαγανδιστές της εκφυλιστικής προοδευτικότητος αποτελούν την πέμπτη φάλαγγα του Έθνους μας, τον «εκ των έσω» εχθρό που είναι πιο επικίνδυνος και πιο ύπουλος από κάθε εξωτερικό, επίβουλο εισβολέα. Είναι τα πρόσωπα-σύμβολα της καθοδικής μας πορείας προς την εσχάτη παρακμή, τον τελικό μας εκφυλισμό. Είναι τα δεκανίκια της παγκοσμιοποιήσεως, οι πρωτεργάτες του οικουμενισμού, τα πρόθυμα τσιράκια των σιωνιστών.

Είναι αυτοί που εκμεταλλευόμενοι τις απίστευτες δυνατότητες της συγχρόνου τεχνολογίας ασκούν ανενόχλητοι και χωρίς αιδώ την αισχρή αντεθνική προπαγάνδα τους. Είναι οι απόστολοι και οι φορείς της Παρακμής και της Καταπτώσεώς μας, μία μικρή κλίκα εγκαθέτων που δεν εκφράζει παρά ένα ελάχιστο ποσοστό περιθωριακών, που ουδεμία σχέση έχουν με τις Εθνικές ευαισθησίες του Λαού μας…

Με όλους αυτούς τους «κυρίους» που θέλουν να καταστρέψουν το Εθνικό μας κράτος στο σημαντικότερο στοιχείο του που είναι η Φυλετική μας ομοιογένεια, που πολεμούν μεθοδικά κάθε Πατριωτική αναφορά, κάθε Εθνική επίκληση, κάθε τι που έχει σχέση με τον Ελληνικό Πολιτισμό και τον Ελληνικό Τρόπο Ζωής, θα τα πούμε βεβαίως εν καιρώ και τότε ο καθένας θα λάβει το μερίδιο για τους κόπους του.

Τίποτε στην ζωή δεν είναι αιωνίως σταθερό και ακλόνητο και αυτό το έχει αποδείξει η Ιστορία αμέτρητες φορές και σε άπειρες περιπτώσεις.

Σάββατο, 21 Μαρτίου 2009

ΤΙ ΚΡΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ,ΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ

Σύμφωνα με γκάλοπ της ALKO που δημοσιεύει το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ την 22 Μαρ. 2009 το 78 0/0 ζητά ποιό σκληρά μέτρα για την εγκληματικότητα , συγκεκριμένα. Το 62 0/ο είναι υπέρ του νόμου για την κουκούλα
Το76 0/0να μπαίνει η αστυνομία στα πανεπιστήμια
Το 72 0/0 λέει απελάστε άμεσα τους λαθρομετανάστες , Επιτέλους μου φαίνεται ότι αρχίζουν να ξυπνούν απο τον βαθύ λήθαργο πολλών ετών, δέστε τα χάλια της έννοιας του κράτους, από το δημοσίευμα του Ε.Τ την 20 Μαρ. 2009,ευτυχώς που βρέθηκε και ένας εισαγγελέας ο κ. ΣΑΝΙΔΑΣ και άρπαξε μια σανίδα .

Στο μικροσκόπιο 4+2 πιθανά ορμητήρια

Τρίτη, 17.03.09
Στο μικροσκόπιο 4+2 πιθανά ορμητήρια

Στα χέρια καταληψιών παραμένουν επί σειρά ετών δεκάδες κτίρια – αρκετά από τα οποία ανήκουν σε δημόσιους οργανισμούς ή αποτελούν κληροδοτήματα– τόσο στην Αθήνα όσο και σε άλλες πόλεις της χώρας. Ομάδες του αντιεξουσιαστικού χώρου, εκμεταλλευόμενες την πολυετή εγκατάλειψή τους από τους ιδιοκτήτες τους, τα έχουν μετατρέψει σε στέκια, ενώ οι διωκτικές Αρχές εκφράζουν υπόνοιες ότι δεν αποκλείεται να λειτουργούν και ως ορμητήρια ορισμένων από τους «γνωστούς αγνώστους» που προκαλούν επεισόδια στο κέντρο της πρωτεύουσας. Ωστόσο, η Αστυνομία δηλώνει αδύναμη να παρέμβει χωρίς σχετική εισαγγελική εντολή.

Το ρεκόρ μακροχρόνιας κατάληψης διεκδικεί η Βίλλα Αμαλίας, στη συμβολή Αχαρνών και Χέυδεν. Παλαιότερα στέγαζε γυμνάσιο της περιοχής και ανήκει στην ιδιοκτησία του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων, αλλά από το 1990 τελεί υπό κατάληψη. Οι καταληψίες έχουν δημιουργήσει το δικό τους blog, στο οποίο επισημαίνουν ότι κατά το παρελθόν «τρεις επιχειρήσεις εκκένωσης της κατάληψης έπεσαν στο κενό» και προειδοποιούν ότι «την ίδια τύχη θα έχει οποιαδήποτε καινούργια προσπάθεια εκκένωσης».

Παρόμοια ιστορία έχει και το κτίριο της οδού Λέλας Καραγιάννη 37, στην πλατεία Αμερικής. Συνιδιοκτήτες του είναι, σύμφωνα με τους ίδιους τους καταληψίες, το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και η Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. Παρά τα μικρά διαλείμματα στην κατάληψή του, έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα «προπύργια» του αντιεξουσιαστικού χώρου στο κέντρο της Αθήνας. Αλλη μία περίπτωση που απασχόλησε πρόσφατα την ΕΛ.ΑΣ. είναι αυτή του παλιού αντλιοστασίου στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου. Το εγκαταλελειμμένο στρατιωτικό κτίσμα είχε μετεξελιχθεί σε βάση της ομάδας «Κατάληψη Επιταχυντής Ελευθερονίων», η οποία, όπως υποστηρίζει, πραγματοποιούσε εκεί πειράματα «ελευθεριακής εκπαίδευσης» και «επαναχρησιμοποίησης υλικών». Στον χώρο αυτόν εστιάστηκαν οι έρευνες της Αστυνομίας μετά την επίθεση κατά λεωφορείου των ΜΑΤ που κινούνταν στην περιοχή τον περασμένο Δεκέμβριο.

Στον «χορό» των καταλήψεων έχει μπει εδώ και τρία χρόνια και το κτήμα Πραποπούλου, δίπλα στη Ρεματιά Χαλανδρίου. Το διατηρητέο κτίριό του και η συνολική έκταση των τεσσάρων στρεμμάτων που είχαν αφεθεί στην τύχη τους έγιναν στέκι ομάδων της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς, αλλά και κατοίκων της περιοχής, οι οποίοι επιχειρούν να το συνεφέρουν μετά τη φωτιά που έβαλαν πριν από ένα χρόνο άγνωστοι και να συνεχίσουν τις συγκεντρώσεις τους.

Αντεγκλήσεις μεταξύ μελών των τοπικών κοινωνιών έχουν προκαλέσει τέλος και καταλήψεις εκτός των «τειχών», όπως αυτές στο εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο της Υφανέτ στη Θεσσαλονίκη και στην παλιά καπνοβιομηχανία Ματσάγγου στον Βόλο.

Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2009

Τι Κράτος Υπάρχει

Ανύπαρκτη θεωρείται πλέον η παρουσία του κράτους για την επιβολή της τάξεως και την σύλληψη των ΒΑΝΔΑΛΩΝ . Κανένας υποψήφιος εγκληματίας , δεν φοβάται πλέον να κάνει παράνομες πράξεις,αφου εύκολα βρίσκει ΑΣΥΛΟ. Τα ίδια που συνέβησαν το Δεκέμβριο επαναλήφθησαν και την προηγούμενη Παρασκευή στο ΚΟΛΟΝΑΚΙ , μιά ομάδα κουκουλοφόρων τα έσπασε και κρύφθηκε στη ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ. Ερωτώ τι έκανε η αστυνομία για να συληφθούν ,τίποτα απολύτως ,όπως σε όλες τις παρόμοιες περιπτώσεις. Εγείρονται πάρα πολλά ερωτηματικά για την κυβέρνηση ,την Αστυνομία και όσους κρύβονται πίσω απο τοΓΕΛΟΙΟ ΑΣΥΛΟ των Πανεπιστημίων. Μετά τα γεγονότα αρχίζουν ατέρμονες συζητήσεις και ότι θα ληφθουν μέτρα μέχρι έως ότου τους προλαμβάνουν όμοια γεγονότα. ΦΘΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΓΕΛΟΙΟΙ. Η κυβέρνηση προφανώς δεν έχει αντιληφθεί , ότι στην ελληνική κοινωνία όλα τελούν σε αποσύνθεση, μηδέ εξαιρουμένης πρώτα αυτης.